#1
ja ik heb gewoon om 12u een pil gepakt en bijna al de poeder opgesnoven en het druppelen hielp wel, maar heb er niet veel van gemerkt en niet veel later heb ik een bol gefixt.
dusja daar ben ik da wel scheef van gegaan maar toen die uitgewerkt was, was het echt erger dan de laatste keer dat ik er een had gepakt ik kreeg het ineens heel koud en had buikpijn en koppijn mijn hoofd was gloeiend en ik moest heel de tijd hijgen, ja zo gewoon heel hard in en uit ademen echt kut... maar toen ik buiten kwam was het al ietsje beter, maar mijn hoofd is zelfs nu nog steeds superheet echt ongezond, maar ik drink wel genoeg
maar die rilatine doe ik dus nooit meer haalt toch geen zak uit. ofja toch niet met 50 mg.
en ja sorry nu begrijp ik wel wat je met coming down bedoelt, je legt het goed uit hoor.
maar dus geen rilatine meer voor mij...
dusja daar ben ik da wel scheef van gegaan maar toen die uitgewerkt was, was het echt erger dan de laatste keer dat ik er een had gepakt ik kreeg het ineens heel koud en had buikpijn en koppijn mijn hoofd was gloeiend en ik moest heel de tijd hijgen, ja zo gewoon heel hard in en uit ademen echt kut... maar toen ik buiten kwam was het al ietsje beter, maar mijn hoofd is zelfs nu nog steeds superheet echt ongezond, maar ik drink wel genoeg
maar die rilatine doe ik dus nooit meer haalt toch geen zak uit. ofja toch niet met 50 mg.
en ja sorry nu begrijp ik wel wat je met coming down bedoelt, je legt het goed uit hoor.
maar dus geen rilatine meer voor mij...