Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okokoktjes, k kon weer eens aan vliegtickets komen, deze maal acid & 2ci.. 2ci nog nooit geprobeert.. 2cb wel en kon het niet laten.. Ouders naar bed, ik morgennacht pas werken.. capsules die tintelde in me zak.. achja inname : 22:04, 30sec na het weltruste seintje van ma lief :P werkt nog niets atm.. begin wel een beetje wazig te zien al.. zo maar is ff gauw naar de wc nog voordat ik daar veelste lang blijf staan vanacht :P.. ben wel een beetje zenuwachtig maar ben geen newbie dus :P wish me luck"
"iemand een ideetje over een mooie zwaaitechniek met de armen begint er nu tog wel HEEL gruwelijk uit te zienn al hahaaaaaa"
"status ingelogt op mn mobiel met 30mb internet via draadloos.. Begin eindelijk llicht te tripppen nu typen word al moeilijker.. Mp3s mooier met mn headset en de kleurtjes schieten langs mn mobiel.. Me hand zie k nu begint ook al zn kraters aan te meeten zie ik.. Dat belooft wat.. Nou k ga gauw verder keep ya in touch"
"mkah.. Inmiddelfs tog al gauw zon 3 uur later en wel 25mg gepopt maar k had er wss veelteveel van verwacht of gehoopt.. Kon t dus niet laten om dr fff een postzegeltje aan vast te zuigen.. Kwil wel resultaten boeken hier laatkzo zzeggen in bed.. Haha naja khoop t wel maar kvrees dat dit dus mijn laatste berichtke is als ik zo de laatste restjes van de zegel mijn tong voel verlaten van vrijheid voel verllaten .. Dus nu is ff ziekelijk tripN havefunnetjes x ferry"
"niemand meer oonline begin me tog al wat eenzaam te voelen nu.. Maarja no worries!"
"haha wat fucking vet om dit nu tre lezen man lees t morgen verder alsk zelf wakker ben uit mkijn 2c en lsd trip (L) en dan schrijf k mijne ook zo mooi uit"
"Hey hey, Ik heb de topictitel maar even tussen haakjes gezet omdat ik niet echt een verklaring heb voor het gevoel dat ik hier nu ga omschrijven. Hoewel ik hier nieuw ben(hey, hallo etc), ben ik tog al redelijk ervaren in de wondere party wereld.. Nu had ik met oud&nieuw op een feest na een lange tijd gezeten te hebben toen ik opstond ineens t gevoel alsof er iets insloeg, iets onbekends. Mijn eerste ingeving was ojee ze hebben iets in me drinken gedaan, 1seconde later leek ik even heel erg hard te gaan en me hele lichaam "verkrampte", ik weet t niet echt goed uit te leggen. Weer 1 seconde later leek t alsof mijn lichaam der gewoon mee op hield.. khad echt t gevoel alsof mijn lichaam out wou gaan maar dat ik t tegenging. Verder heb ik er toen vrij weinig aan gedaan & gedacht later omdat t maar om 5 seconde max ging. Maar, een maand later.. weer een groot feest, niet meer aan het rare incidentje gedacht. Ging goed alemaal tot een uurtje of 6 ik kreeg deze rare aanval weer, gewoon tijdens t feesten zelf.. en meerdere malen. Vooral als ik er aan dacht, nu snap ik dat ookwel sinds mdma gevoelens versterkt.. op dat moment dus angst. Gelukkig weet ik als geen ander niet in paniek te raken omdat t dan helemaal fout gaat. Verder weet ik nog dat t net voelt alsof de rare kramp via de borstkast naar de keel trekt, op dat moment dacht ik ook echt een hartstilstand te krijgen, en dan is het gewoon weer afgelopen. Dit ging ongeveer nog een 2 uur door, maar echt omdat ik er telkens weer aan dacht. Zou ik gewoon teveel hebben gehad, ik praat hier over 5 a 6 pillen a 85mg mdma en ik ben echt wel wat gewend, t waren wel allebij de keren dezelfde. Ik geloof ook echt niet dat dit al in de buurt kwam van een overdosis, verder drink ik genoeg en was ik dus ook niet overhit(denk ik). Leef verder vrij normaal & aardig gezond, heb ook nooit een kater gehad van de koekjes, nu ook niet. Zou het mischien kunnen dat dit tussen de oren zit? de aanvallen iig niet want dat was wel echt, maar de ernst ervan.. omdat je er bang van raakt en er zovaak aan moet denken dat je het weer krijgt. Ik kan hier ook verder nix over vinden op internet jammer genoeg.. Heeft iemand hier zoiets wellis meegemaakt? Ik heb nu best wel angst om er nog mee door te gaan, ook al gaat t maar om "schokken" van een paar sec, t is best wel eng. hoiiie"
"Ehmmm, nee t doet absoluut geen pijn en er is ook geen terugweg, t stopt in 1 keer gewoon. Verder kan ik je wel vinden in dat t uit t niets komt en ineens door je lichaam schiet. Maar nu je het zegt, toen ik de maandag later op de snelweg ree moest ik ineens kkhard remmen en toen kreeg ik weer dezelfde aanval.. Tog ben ik van mening dat we niet helemaal over t zelfde spreken, ik had jou soortgelijke reactie al in een ander topic gelezen dacht ik, na t forum al doorzocht te hebben voor zoiets. Verder hoop ik wel dat je gelijk heb, thx"
"Mensen, Sorry dat ik zo lang niet gereageert heb , wat Djtrips zegt klopt denk ik wel idd, ik was de dag voor qrimetime nog uit gegaan en was met een kater opgestaan om vervolges verder te gaan feesten.. met xQlusive zware werkdag gehad en die vervolges af te sluiten met een macdonaldsje.. Nu had ik gister weer een mooi feestje & weer 4 uurtjes geslapen en 11 uur gewerkt. En aangezien ik een beetje bang was geraakt van die koekjes dus ik ging maar aan de coke, absoluut niet vermoedend dat ik dat ervan zou krijgen.. Ik had niet veel, slechts een halve gram, daarom. Toggg kreeg ik om 1 of andere rede deze vage shit weer & wat Psycho_Chrono beschreef: Ontopic; Hetgeen jij beschrijft had een vriend van mij ook ongeveer met coke. Hij zei dat hij pijn kreeg aan zijn slokdarm en omde 5 seconden enorm moest boeren om het gevoel weg te krijgen, dit duurde ongeveer een half uur tot een uur. Hij had het gevoel ook vaker gehad en dacht ook dat hij een hartstilstand kreeg of dood leek te gaan. Is excacttt het gevoel ja, ik kan het niet beter omschrijven, ik moet ook echt hard boeren om het weg te krijgen... Verder was het geen ander gevoel als van de pillen. Toen ik er dus maar weer mee ophield en een beetje ontnuchterde leek het net of t een enorm brandend maagzuur was en toen dat opkwam dat de long een keertje oversloeg.. Zou het kunnen dat als je spaced dit gevoel gewoon 100 keer zo ernstig aanvoelt? of wat? Verder zatk net nog even op internet te kijken over de longen, en zag een site over hyperventilatie.. maar zal het dan zo simpel zijn? Bij een tekort aan CO2 ontstaat vaatvernauwing, waarbij een vermindering van de bloedvoorziening van de hersenen optreedt en de zuurstof minder goed aan de weefsels wordt afgeven. Dit kan een aantal vervelende verschijnselen veroorzaken zoals: - benauwd gevoel, kortademigheid - krop in de keel - droge mond - prikkelingen in handen en voeten - slappe, onzekere benen - krampen - duizeligheid, misselijkheid - hoofdpijn - slecht zicht, wazig zicht - zweten, klam gevoel - het idee flauw te vallen - versnelde hartslag - een pijnlijk, benauwd gevoel in de borst, hartkloppingen - een gespannen gevoel in de bovenbuik - overgevoeligheid voor prikkels uit de omgeving - paniekgevoelens Een aantal van deze symptonen komen aardig in de buurt, maar zal het echt zo iets simpels zijn? Maargoed eerstvolgende feestje is pas in April & dan heb ik 3 maanden geen xtc gebruikt, dagje vrij nemen & veel vitamines eten, kijken hoe t dan gaat:P hoi"
"k zit nu al een uur ong. http://www.youtube.com/watch?v=aI4JLa0h ... r_embedded te kijken.. fireflies, echt een aanrader als je bijna doorbrand"