Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je gebruikt teveel door elkaar met korte pauze's. Je kan in principe heel veel gebruiken, maar door mijn eigen ervaring neem ik altijd alles achter elkaar op 1 dag i.p.v een paar ml en paar uur niks en dan weer wat. Geef je lichaam rust dus hou minimaal 12 uur per dag dat je nuchter bent. Reken dus 3u na je laatste dosis vanaf dat moment ben je nuchter. Gebruik zelf eigenlijk dagenlijks maar hooguit 4x 3,5 ml zodat ik ongeveer 15 uur nuchter bem geweest voordat ik weer gebruik. Hou dit al 2 jaar vol zonder problemen. Sommige weekenden wel eens 30/40 uur nonstop, maar erna weer met de pauze's. Hou dit als regel en je krijgt nooit een verslaving. Tuurlijk de een is gevoeliger dan de ander maar met dit gebruik (als je uberhaupt dagelijks gebruikt) krijgt niemand een lichamelijke afhankelijkheid. Geestelijk voel ik mezelf ook goed zonder g het is puur de gewenning om het te gebruiken , maar als het moet zou ik ook zonder kunnen. Moet wel zeggen g is echt een verrijking in mijn leven geworden, ik train ook net als jij en de g gebruik ik om te ontspannen of me op somkige momenten gewoon door de dag te slepen zonder dat ik schade aanricht aan mijn lichaam. Echt super en alcohol is zo gaar vergeleken en ook erg slecht. Gr"
"Hahaha nee man, ik heb jaren dagelijks tot wel 20 ml gebruikt zonder enige vorm van verslaving. 3 tot 4x 3,5/4ml per dosering. Kon zo een week niks gebruiken alleen met inslapen had ik dam wat moeite. Zolang je 10u per dag nuchter blijft zal je geen lichamelijke verslaving krijgen. Geestelijk kan, maar is per persoon verschillend natuurlijk. 30ml per week haha dat is echt weinig. Succes gr"
"Stoer doen? Ik geef alleen de feiten. De jongen vraagt of weekenden gebruik leidt tot verslaving wat niet zo is. Of zijn al die studenten die zich 3x per week vol gooien met alcohol ook verslaafd? Ik zeg niet dat ie maar 20ml moet gebruiken per dag maar het is zeker zo dat als je 12u per dag muchter bent en redelijk gecontroleerd gebruikt je geen kans hebt op lichamelijke afhankelijkheid. Geestelijk zal bij ieder verschillend zijn, maar bij mij in ieder geval geen effect behalve "gewend" zijn om in de avond wat te nemen. Gr"
"Er is al redelijk veel bekend over GHB, omdat dit toch al een tiental jaren wordt gebruikt in medische zin en om narcolepsy te behandelen. GHB heeft tot nu toe geen hersenschadelijke gevolgen al kan 24/7 gebruik wel het kortetermijn geheugen beinvloeden. In het geval van tirzana spelen er meerdere factoren mee en ik denk niet dat al haar klachten en zeker de blijvende alleen het gevolg van een ghb verslaving is. Depressie en down voelen zal zeker het geval zijn als je een lange tijd verslaafd bent geweest maar dit zou met tijd moeten verminderen. Ik denk dat het chronische amfetamine gebruik hier een veel groter aandeel in heeft. Zeker omdat amfetamine ook neurotoxisch is en dus hersenschade geeft. Het overtollige GHB gebruik is in de meeste gevallen omdat mensen verslaafd zijn maar ook geestelijk verslaafd. Als je je niet meer fijn kunt voelen zonder wat ghb zal dit natuurlijk klachten geven na stopzetting, maar zolang je zorgt dat je sterk in je schoenen staat moet dit toch verdwijnen. Ga sporten, leef gezond en vermijdt voor een tijd alcohol en andere drugs."
"Het klinkt inderdaad als een verslaving, maar zeg nou zelf ben op de een op andere gestopt naar hooguit weekenden gebruik zonder enige vorm van verslaving. Valt dus best mee al kan het voor iedereen verschillen natuurlijk."
"Verboden zal het niet worden. Een veels te belangrijke stof voor bedrijven en ziekenhuizen etc. Er worden nu vergunningen gegeven net als in zweden o.a. Het blijft wel verkrijgbaar alleen 2 tot 3x zo duur. Heb zelf ook een contact met bedrijf die onder de tafel wat kan verkopen op deze manier. Is namelijk niet te controleren hoeveel er precies gebruikt wordt voor officiele "doeleinden". Zal niet heel lang duren voordat er professionele labs opduiken. Is immers redelijk makkelijk te maken in vergelijking met mdma of speed. Wat je ook kan doen is bestellen op duitse sites en laten leveren op belgisch adres. Daar is het nog niet gereguleerd. Duits kan ook, maar misschien kvk nr. nodig. Gr"