Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tomz0r zei: Welhallodaar zei: tssssss..... dat is niks Klik om te vergroten... Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst. Klik om te vergroten... alsof na je 18 opeens fisiek anders bent :P trouwnes, ik ken mensen, waaronder ikzelf, die juist na blowen niet lui worden ik kan na het blowen vaak weer helemaal wakker worden en zin krijgen om dingen te doen"
"je wordt misselijk kats fokking misselijk stop een poos met blowen, en dan weer is een joint opsteken, dan weet je wat je mist"
"033Amnesia zei: ExceptionalInsight zei: Dude als je wilt trippen, neem dan tripspul! Paddo's, lsd, whatever, ik vind alleen wel dat je een beetje vreemde instelling hebt. Klik om te vergroten... Nee, jullie vatten het op als een vreemde instelling. Ik lees weleens topics over mensen die bv echt hallucineren van wiet. Mijn vraag is, waarom kan ik dit niet? Kan ik zo'n stadium van stonedheid niet bereiken, door bijvoorbeeld een overdreven grote hoeveelheid spacecake te eten? Geloof me ik blow niet om een badtrip te krijgen, ik bedoel hiermee te zeggen dat sommige mensen gewoon zo stoned worden na 1 joint dat ze dan al een badtrip krijgen, die worden dus wel ECHT knetterstoned. Ik kan zoveel blowen als ik wil maar ik heb nooit een badtrip gekregen. Ik doel naar dat ECHTE knetterstone'de, niet naar een badtrip ofzo. Trouwens, als ik mijn beginpost lees, zie ik maar 1 vraag. Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er? Klik om te vergroten... En er is gewoon NIEMAND die hierop heeft geantwoord. Alleen maar "waarom zou je een badtrip willen krijgen?!?" of dergelijke.. reageer dan maar gewoon op m'n vraag, en niet 't verhaal vantevoren.. dan moet je niet zeggen dat ik een vreemde instelling heb want m'n vraag was niet hoe ik een bad trip kan krijgen. Klik om te vergroten... kijk een post boven je je gaat er niet van trippen je wordt gewoon heel lang erg misselijk, tis ook anders al blowen, meer overheersend maar als jij je geroepen voelt om het te doen, ga je gang"
"uitdrogende lenzen.. vreselijk!"
"Voor alle BIJNA slimme mensen. Jouw auto staat op de openbare weg hoor Ts: Ik denk dat je je vraag richt op het rijden/stilstaan onder invloed. Dit maakt niets uit, het enkel draaien is niet strafbaarder (of minder gedoogd om het beter te zeggen) dan het op een bankje doen. Zodra oom agent jou wijs maakt dat dit een poging tot rijden onder invloed is vertel je hem dat een poging tot een overtreding niet strafbaar is :P"
"Oom Klaas zei: Btw, weer iemand de naam van de coffeeshop met microscopen waarmee je je wiet kan bekijken, zodat je kan zien of er geen troep doorheen zit word ook uitleg bij gegeven enzo. Ik weet dat hij er is alleen ben ik de naam kwijt Klik om te vergroten... Ja, Dampkring."
"Nee, geen tabak halen voor minderjarige, geen flesjes breezers voor de lokale hangjeudg en geen wiet voor kinderen Tuurlijk komen ze er wel aan, maar ik brand mn poten er niet aan, gaat toch alleen maar fout"
"niets"
"TrippyShit zei: Xtc Bob zei: TrippyShit zei: Leeftijdscontrole zit meestal wel goed bij de shops waar ik kom. Klik om te vergroten... als je 17 bent is volgens mij de leeftijdscontrole in de shops waar jij gaat niet goed Klik om te vergroten... De leeftijdscontrole zit prima, alleen volgens mij rijbewijs ben ik 20 Klik om te vergroten... ach, gevalletje van valsheid in geschrifte"
"plus, laten we zeggen dat ze het wat groter inkopen (al dan niet van kwekers) zodra je 15 gram heb, dus je het wel per 1,5 gram verkopen, of per gram, dus dat zegt helemaal niets"