Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook vaker de rode defqons gebruikt en toen had ik er maar twee op, verspreid over 7 uur. Toen ik in de comedown kwam, begonnen mijn ingewanden heel erg pijn te doen en kreeg ik de ergste hoofdpijn die ik ooit heb ervaren. Heb toch stiekem het idee dat er iets niet deugt aan de Defqons. (Heb er ook meerdere mensen over gehoord)"
"Als je er nog veel over hebt, zou ik ze als ik jou was meteen laten testen. Vreemd dat je ''duizelig'' wordt van koffie. Geen idee waar dat vandaan komt, enige wat ik kan bedenken is dat je van caffeine af moet blijven dan? Anders nog een keer naar de dokter gaan. Sterkte!"
"Lekker report zeg! Om te antwoorden op je vraag: het is vaak zo dat op het moment dat je te laat bij pakt je de effecten amper of niet meer voelt. Eigenlijk, althans dat doe ik, moet je op het hoogtepunt bijpakken of precies op het moment dat je even bij jezelf denkt: ho! wordt het nou minder? Op die manier lijkt het hoogtepunt zich te verlengen. Veel plezier bij je volgende keren!"
"Beste lezers, Afgelopen zaterdag heb ik 4 pillen op, als ik mijn geheugen geloof: 3/4 gele Triforce en 3 en 1/4 rode Defqon. Dit is veel meer dan ik gewend ben (niet voor herhaling vatbaar), normaal consumeer ik zo'n 2 tot 2,5 pil. Gek genoeg heb ik zondag en maandag nergens last van gehad. Zondag was ik uiteraard wel brakker dan normaal, maar niks waar ik me zorgen over hoefde te maken. Maandag voelde ik me prima, nog wel een beetje moe. Nu is het zo dat ik sinds dinsdagochtend duizelig ben en vaak heel misselijk. Alleen als ik lig heb ik nergens last van. zodra ik zit, sta of loop word ik heel licht in mijn hoofd en draait mijn maag om. Ook heb ik een lichte hoofdpijn. Nu is mijn vraag: heeft een van jullie hier ervaring mee? Weten jullie wat ik moet doen? moet ik me zorgen maken? Etc."
"Dank voor je reactie! Moet er niet aan denken om nog een aantal weken misselijk te zijn Hoop dat het z.s.m verdwijnt."
"Hoi Hoi! Wat irritant dat jij er ook last van hebt. Bij mij was het zondag compleet uit mijn systeem. Dus heb er wel zo'n 6 dagen mee gezeten. Dan moet ik wel zeggen dat ik mijn alledaagse dingen weer kon voortzetten op de donderdag. Wel met af en toe stilstaan en knipperen met mijn ogen, wachtend tot de duizeling voorbij was. Ik lees je reactie nu pas, dus neem aan dat jij je nu ook wel weer de oude voelt? P.s Welke pillen heb je gehad? Mijn ervaring met rode Defqons is namelijk niet zo denderend. Als jij deze toevallig ook hebt gehad, bevestigt dit mijn vermoeden en gelezen ervaringen van anderen op PR. Ciao!"