Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"onlypills zei: Kan enkele wetsartikelen en kamerbesluiten die hierop van toepassing zijn wel opvissen als iemand serieus geïnteresseerd is. Klik om te vergroten... Ja, graag. Also, uit jouw verhaal maak ik op dat het illegaal is om te verkopen maar niet om het te bestellen, klopt dit?"
"Hee medewappies, Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Awakenings de line-up bekend gemaakt voor hun avonden op het ADE. Nou ben ik zowel een groot fan van Minus als van Drumcode, deze labels hebben allebei een eigen avond. Na lang wikken en wegen heb ik ervoor gekozen om niet te kiezen en naar beide feesten te gaan en ook op beide feesten wat snoepgoed naar binnen te vouwen, ik weet alleen niet of dit een goed idee is - waarschijnlijk niet- en hoe ik dit allemaal zou moeten gaan overleven. Ik niet heel veel ervaring met xtc, tot nu toe heb ik zes keer gebruikt, waarbij de hoeveelheden variëerden tussen zeg 70mg en 800mg. Die 800mg was op de afgelopen editie van Soenda, ik ben toen ook pas in de nacht van zondag op maandag rond een uur of vier in slaap gevallen. In principe ben ik dus even lang wakker geweest als ik van plan ben op het ADE, het nadeel was alleen dat ik de hele zondag zo ontzettend gesloopt was dat ik geen stap meer kon verzetten. Dit komt waarschijnlijk doordat ik te veel had gebruikt binnen een te korte tijd, mijn vraag aan jullie is dus hoe ik dit beter kan doen en ik twee dagen lang mn space kan volhouden Alvast bedankt!"
"Dank voor de reacties, ik snap best dat het geen verstandig idee is maar ik weet dat er mensen zijn die meerdere dagen achter elkaar knallen en ik zoek eigenlijk iemand die hier ervaring mee heeft. Ik dacht zelf aan gewoon de eerste dag een kwartje of hoogstens een halfje nemen, dan de volgende dag rustig aan, misschien wat 5-htp nemen en dan die avond helemaal hard gaan maar weet niet of dat mogelijk is."
"ZERO- zei: Ik heb astma. Oeps. Klik om te vergroten... Ik ook. Oeps. En als ik gebruikt heb ga ik altijd als een idioot aan mn inhaler lurken, gewoon omdat dat spul opeens zo godsgruwelijk lekker is. Niet meer doen dus..."
"Ik ga altijd trippen als een idioot van de combinatie xtc+thc, alsof ik truffels gevroten heb. Geen idee hoe dat komt verder en mijn huisgenoten zeggen er zelf niets van te merken, maar het kan dus wel."
"Hmmmkay. En het eerste feestje 2cb en dan de tweede xtc, hoe zou dat gaan?"