Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeeeeeey hoi, Ook ik was Ghb verslaafd, in eerste instantie ook naar tactus gegaan, kreeg ik ongeveer het zelfde verhaal en wilden ze me naar novadic sturen. Ik ben bij meerdere instanties op gesprek geweest, maar kon het eigenlijk met niemand eens worden over hou nou af te kicken. Ik ben zelf onderzoek gaan doen naar tollerantie op en afbouw en heb nu zelf een afkickmethode ontwikkeld. Ik nam elke 100 minuten 6 ml. Ik ben in 8 dagen afgekicked zonder rare afkickverschijnselen. Tuurlijk wel wat onrustig enzo maar voor de rest viel het mij echt reuze mee. Heb er nu ook een site voor opgezet http://www.afkickenghb.nl Allicht is het ook wat voor jullie. Succes"
"@RIERAROO Gefeliciteerd dat je er vanaf bent!! :P Ik ben ook bij VNN op gesprek geweest, maar ze wilden mij daar op een inname =frequentie van 2,5 uur zetten, en dan zouden ze het gemiddelde uitrekenen. Dat betekende voor mij toen ik elke 100 minuten 6 ml pakte dat ik de eerste dag 9 minus de halve die ze afbouwen dus 8,5 ml per dosis zou moeten pakken!! Dat is veel te veel als je altijd 6 pakt!!"