Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik ben nieuw hier ik heb 20 jaar heroine gebruikt,maar ben er nu bijna 3 jaar vanaf ik heb via cad[nu tactus] een mooi huisje,en heb het best goed...maar........ wel heb ik nog methadon [140mg]en diazepam [50mg] per dag ik wil zo graag afbouwen en er helemaal vanaf zijn,maar ik ben er zo zo bang voor ik weet uit het verleden hoe ziek ik word. ben ik de enige die er ZO bang voor is? ik zou van andere mensen wel willen weten hoe zij daar over denken. gr. frank"