Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStealth Kweek Kast

Stealth Kweek Kast

0 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
f
fowynLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik heb sinds kort zelf en kast gemaakt voor mijn plantjes, maar ik heb namelijk en probleem.
Ik heb dus een Thermo HYGRO en als ik die gewoon op de kamer leg heb ik ongeveer 42% tot 45% RH, maar in de kweek kast loopt het op tot 80% RH, ik heb me laten vertellen dat 80% RH goed is als je planten in veg zijn, maar daarna als de plant begint te bloeien, moet de RH naar ongeveer 40% - 50% RH, maar zoals je kan zien op de foto heb ik 80% RH en 73F, kan het zijn dat de planten veel meer stoffen los laten die de RH omhoog gooien ? ik heb zelf en luchtontvochtiger.
Als ik de deuren open zet daalt het tot 61% 65% RH, maar zodra de deuren toe gaan vliegen we naar 80% RH, ik begin een beetje bang te krijgen dat ik schimmel zo op mijn aarde ga krijgen.
Iemand een idee ?

P.S: ik wil een ELRO DH250 Luchtontvochtiger kopen, er zijn veel mensen die zeggen dat dit echt goed werkt, zelf in een ruime kamer.

Foto 1:http://i.imgur.com/863L0tZ.jpg
Foto 2:http://i.imgur.com/uKNIaZm.jpg
Foto 3:http://i.imgur.com/01ykJoD.jpg
Foto 4:http://i.imgur.com/uSzUyjg.jpg
Foto 5:http://i.imgur.com/nMeBKOv.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."