Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: Ik heb verschillende settings geprobeerd, muziek aan, muziek uit, ogen open, ogen dicht, leuke films met vette verhalen die leuk zijn om naar te kijken.. Het is altijd wel echt super vet, maar niet op een manier zoals jij beschrijft. Maar ik geef de moed niet op, ik heb nog een kleine 2 gram liggen (: Klik om te vergroten... muziek kan wel stimulerend helpen, als je verder wil proberen kan je het ook opdrinken. weet niet hoeveel je gewoon bent maar doe wat met frisdrank in een glas en drink dat gedeeltelijk op. komt helemaal anders op en brengt je ineens diep naar de k-hole. werkte bij mij toch nog elke keer hoewel ik anders halve grammen moest binnensnuiven. veel succes"
"ik heb men vorige weekend gewijd aan het testen van mephedrone. ik vond het zelf een zeer leuke ervaring. men eerste test was in een discotheek, had wel een flinke dosis binnengesnoven (250mg) omdat het de vorige keren nogal snel was uitgewerkt. het kwam snel op, hartslag verhoogde enorm en het feest kon beginnen. stilstaan was onmogelijk,de energie raast door je lichaam, de sfeer was goed.je bent zeer sociaal met andere mensen zelfs met onbekenden en het inleven in de muziek is enorm. de nadelen: branderig gevoel in je neus, slechte smaak, braakneigingen die je wel kon verminderen door meer te drinken, kaaklem en oppassen voor overhitting! het heeft zo een 3,5uur aangehouden en dan zachtjes blijven hangen voor nog een uurtje Dus ondanks de nadelen vond ik de discotheek ervaring op meph wel geslaagd erna had ik nog wel zin om verder te testen dus ben nog doorgegaan op thuisgebruik, wel heb ik een bommetje speed genomen omdat ik al 24uur wakker was en mijn energiepijl zeer laag stond. na 3 uur thuis zijn probeerde ik de 2de dosis iets minder een goede 200mg. het kwam wel harder aan dan de eerste dosis werkte er precies dieper op in. vond het een goed id om me even in de zetel te leggen. de muziekkeuze was een soort minimal en vloog volledig rond me en klonk zo zuiver, de diepere bass zorgde voor een rustgevend gevoel terwijl de hogere tonen verschillende gemoeden naar boven haalde, de dj had totale controle over me. wel moest ik goed letten op de ademhaling, spieren opspannen en uitrekken gebeurde vanzelf. op voorhand had ik een loungelaser op het plafond gericht en eronder een zitzak gezet recht voor de boxen, eenmaal ik daarin ging zitten en naar boven staarde verloor ik de totale controle en begon te spacen. uurtje later probeerde ik wat te dansen wat nu wel moeilijk was, hoewel je gedachten nuchter lijken,lijkt alles zeer zwaar te zijn. Na enkele minuten proberen heb ik me dan maar terug in de zetel gezet en verder genoten. Nu leek het wel sneller uitgewerkt te zijn maar langer te blijven hangen,tijdens het uitwerken kwam wel het paranoiagevoel ook op en een gesprek volgen was moeilijk.Verder was het korte termijn geheugen zo goed als uitgeschakeld. ondanks alle nadelen vond ik het zeker aan te raden en zal het nog wel meer "testen" het is wel zeer verslavend en zeker bij kleinere dosissen zal je altyd meer willen nemen door de snellere uitwerking. ook is aangeraden je hartslag en ademhaling goed in het oog te houden!en te denken aan de overhitting, warmte doet zalig maar brengt je volledig van de kaart"
"das waar, vond het alleen een een fijn extratje om toch extra stevig door te kunnen gaan :P"
"soldiermoney zei: Wat is dan het nadeel in vergelijking met MDMA? Klik om te vergroten... er zijn wel vele nadelen, dus nog altyd zeer voorzichtig zijn met het gebruik en teveel is nooit goed. na het meerdere maanden gebruiken (wel elke dag ) verkleurd je huid met een blauwe schijn dus let daar egt met op, ook het grootste gevaar is je hartritme en de kracht waar het met slaagt verhoogd. dus voor je bijneemt laat eerst controleren of je hart terug "normaler" is."