Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nuchter of met g, het is allebei heel leuk. Zolang je maar niet alleen seks hebt wanneer je g op hebt, want dat zorgt voor verwarring en gedoe als je tenminste een vaste relatie hebt. Ik heb ook een gerelateerde vraag, want ik heb de laatste jaren sowieso amper zin in seks en vind dat erg klote. Heb door de g droogte dat al een poosje niet gedaan, dus daar ligt het sowieso niet aan. Had een relatie en die dacht dat ik me niet meer tot diegene aangetrokken voelde op die manier, maar ben nu al een tijd single en voel me nog steeds een non. Als ik eenmaal bezig ben dan is het leuk, maar heb niet zoals vroeger de drang als iemand (hopelijk) snapt wat ik bedoel. Is er misschien nog iemand met dit probleem, want ik zou graag een torenhoog libido willen, dan is het leven zo veel leuker als puber had ik namelijk alles behalve dit probleem hahaha..."
"hey, ik heb het al een poosje niet meer kunnen krijgen, maar heb er ook wel eens last van gehad. Je kunt idd een kleine dosis nemen om weer te slapen, maar dat lijkt me op de lange termijn niet handig ivm eventuele verslaving. Wat ik zelf heb geprobeerd is "slaap thee" wat je gewoon in de supermarkt enzo kunt kopen (of pil/druppel vorm bij de drogist). Daar zit namelijk valeriaan in, een natuurlijk stofje. Als ik heel eerlijk ben, doet het niet heel veel, maar het is wel een oplossing om niet drugs met drugs te bestrijden Ook kun je melatonine pilletjes proberen, die zijn in het algemeen om beter van te kunnen slapen."
"Hey, ik denk dat GHB wel in de loop der tijd afneemt in potentie. Zit zelf te twijfelen, omdat ik het alleen per grote hoeveelheden kan halen, maar ik gebruik het niet zo vaak. Ik vraag me trouwens ook af hoe dat werkt bij GHB buiten de koelkast bewaren? Hoe doet de rest dat? Heb namelijk veel huisgenoten die het niet doen"
"Saaame zuid-holland, kan er niet meer aan komen, contacten zijn ook gedoofd echt super jammer... Snap dat sommigen ervoor beschermd moeten worden, maar dat kan je toch net zo goed voor alcohol zeggen en dat is ook legaal. Als je wat voor middel dan ook maar eens in de zoveel weken ofzo gebruikt, is er niks aan de hand."