Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elke keer als ik wat gebruikt heb dan begin ik heel veel speeksel aan te maken waardoor ik ook heel vaak moet slikken, vind het best vervelend omdat ik daardoor na een poosje me flink beroerd ga voelen en heel veel lucht in mijn maag heb zitten. En even flink boeren wil dan ook niet echt. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?"
"ik ben helemaal niet bekend met speed, zou iemand me uitkunnen leggen hoe je pasta precies gebruikt en hoeveel verstandig is voor de eerste keer enzo?"
"tegen een uurtje of 6. heb wel een raar licht gevoel in mijn hoofd, wel prettig eigenlijk. maar heb ook niet veel meer gedaan dan achter de pc zitten."
"heb al wat geprobeerd maar veneem er weinig van. heb zo'n 2/10 gram geslikt. Heb het wel eerst gedroogd."