ik ben helemaal niet bekend met speed, zou iemand me uitkunnen leggen hoe je pasta precies gebruikt en hoeveel verstandig is voor de eerste keer enzo?
#2
tegen een uurtje of 6.
heb wel een raar licht gevoel in mijn hoofd, wel prettig eigenlijk.
maar heb ook niet veel meer gedaan dan achter de pc zitten.
#3
Met speed Pasta ben ik niet bekend, maar als het niet te snuiven is. kun je ahet altijd in een vloeitje doen dat opvouwen en doorslikken. Niet te veel natuurlijk Weet niet hoeveel gram je hebt ?
Als je het de eerste keer doet. Doe dan niet te veel begin met een klein beetje.
#4
heb al wat geprobeerd maar veneem er weinig van.
heb zo'n 2/10 gram geslikt.
Heb het wel eerst gedroogd.
#5
2/10 gram moet genoeg zijn om het goed te merken dus wacht maar af Het duurt wat langer voordat het werkt als je het slikt. hoelaat heb je het genomen ??
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.