Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Anoniem zei: Ik heb het een keer in me handen gehad maar niet gebruikt, maar ik ben niet echt dol op dat soort drugs(aangezien de meeste zich als mongolen gaan gedragen. Op alcohol na dan :P Klik om te vergroten... dat is van toepassing op sommige mensen ma die mensen emme da meestal op alcohol uk ze"
"super veel mensen maken da azo een spel af alchol en GHB. ik drink da altijd bij en soms nog veel ma ik heb da nog nooit slechte gevolgen van gehad alleja toch nie van dieje alchol :P maja gemoet wel u verstand blijven bezigen"