Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acidboy zei: flight_of_the_behemoth zei: geen katers, zware vermoeidheid, geheugenverlies Klik om te vergroten... Paradox. Klik om te vergroten... Nou nee, toch niet hoor. Die paar keer dat ik een kater had was er whiskey, goldstrike en tequilla in het spel. Van bier alleen krijg ik geen kater, maar dus wel bovenstaande symptomen (mits ik veel drink."
"Die 'zware vermoeidheid' heb ik op de avond zelf. En geheugenverlies krijg je ook niet echt 'the day after'."
"Hoi, ik heb besloten om over een tijdje alleen te gaan trippen. Ik heb ervaring met paddo's (stuk of 4 keer), maar ik merkte dat ik afgeleid/geïrriteerd werd wanneer er andere mensen bijzijn dus vandaar. Omdat ik de laatste paar keer extreem 'moe'/suf werd, vroeg ik me af of ik wellicht te veel heb gepakt. Ik ben een redelijk magere jongen van 65 kilo, is dan 1 bakje (paddo's/truffels) teveel? Omdat ik binnenkort dus alleen ga trippen wil ik dit zo goed mogelijk afstemmen. Wat raden jullie me aan? Ik weet dat er vaak wordt gezegd 'de helft pakken', maar ik heb ook geen zin om er weinig van te merken. Overigens; wat zijn de grote verschillen tussen truffels en paddo's (vnl. mexicaanse/golden teachers), of lijken ze gewoon heel erg op elkaar? Alvast bedankt."
"De truffels waren genuttigd (volle portie), en ik heb er een verslagje over geschreven: viewtopic.php?f=21&t=26906&p=816338"
"Nee nee, niet bang hoor. Gewoon een beetje hetzelfde als wat de openingsposter heeft, beetje spanning/extreme nieuwsgierigheid. Eén biertje kan toch geen kwaad, wel?"
"Ik drink zelf vrij weinig, maar ik snap wat je bedoelt Goed, ik zal het even aankijken want vandaag heb ik mogelijkheid"
"Zie de laatste twee zinnen van de openingspost, slaperd."
"Is het slecht voor het kortetermijngeheugen, ja of nee? Zo ja, hoe slecht? Slechter dan jezelf een blackout zuipen? Is het veel slechter voor je longen dan tabak of voor mijn part wiet? Zijn er verder nog schadelijke effecten voor je lichaam? Zoals een sluitspier die functie gaat weigeren ofzo? Duidelijk zo, of moet ik het nog verder uitspellen? Zo'n cryptische vragen zijn het toch niet man."
"Thanks, was dat nou zo moeilijk? Ik zei toch al in m'n openingspost dat ik er niet echt veel over gevonden kreeg. Aanvullingen zijn welkom."
"Oké, ik heb dus een uitstekende lever maar mijn hersens kunnen er dus minder goed tegen. Best raar, maar op zich wel acceptabel."