Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet er chemisch niet zo een hele berg vanaf maar mij is me wel bekend dat er in de amazone een plant voorkomt met vruchten en als je de pitjes van deze plant droogd zit er mdma in de pitjes maar het is een andere variant als de xtc die in laboratoriums wordt gemaakt en gaat misschien wel om die r en die s en de mdma die voorkomt in de amazone werkt psycedelischer dan de chemisch gebrouwde versie maar heeft natuurlijk ook de euforische werking. Helaas goreit deze plant enkel in de Amazone en doet hij het nergens anders gelukkig hebben Amerikaanse wetenschappers in een illegaal project om de Amerikaanse jeugd een alternatief voor desastreuse alcohol te bieden het plantje chemisch gemanipuleerd met een tomatenplantje zodat er nu op de wereld tomatenplanten moeten groeien waarvan de pitjes gedroogd net een pilletje zijn. Bovendien zijn de verse tomaten niet strafbaar want de plant heeft tenslotte nog geen mdma in zich en schijnt erg moeilijk aantoonbaar te zijn in verse vorm! Ook heel interessant dat er dus een mogenlijkheid bestaat dat beide vormen in de chemische versie zitten zodoende misschien verscil in werking wordt verklaard!"