Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is meer dan genoeg te krijgen op de markt denk ik zo, Denk maar aan blauwe defqons, oranje red bulls etc..."
"Ik betaal voor de androids en supermans 2eu"
"Hier genoeg blauwe boomen afgelopen weekend nog 1 getikt wat een top pillen!"
"Hier in de buurt alleen maar sterke pillen bruine bomen, groene eekhoorns en oranje q's. Afgelopen weekend een bruine boom genome zeer hard p'tje!"
"Mijn favorieten zijn de 1ste batch blauwe defqons. Maar momenteel oranje red bulls en nintendo's zijn ook erg goed"
"gister weer aan de groene jumbo's genoeg te krijgen hier in de buurt"
"genoeg groene jumbo's en blauwe bomen"
"nog steeds staan de blauwe bomen op nummer 1 maar de jumbo's en canadeze zijn ook knallers gelukkig nog genoeg van ligge"
"Hier in Amsterdam laatst getest bij jellinek op 72% zeer tevreden dus"
"Re: Post hier recente GETESTE XTC pillen Witte nintendo's getest met uitslag 204mg"