Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pieter210 zei: Heb deze week in één keer 400mg naar binnen gesnoven. Was volgens mij wat te veel... Klik om te vergroten... is bij iedereen verschillend de een kan er beter tegen als de ander ik moest zelf bij 6/700mg ff gaan zitten"