Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Raaskalk, Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?"
"Dank je Laramonjour, ik zal me er eens in verdiepen. Had nog nooit van 4f ritalin gehoord, wel van ritalin alleen natuurlijk maar niet van de 4f"
"Hallo iedereen, ik wil kanna gaan proberen. Nou lees ik overal dat dit niet kan met antidepressieva. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou er dan eventueel kunnen gebeuren als je het toch snuift? Ik heb zelf venlafaxine als anti depressieva. Bedankt allemaal weer voor het meedenken en delen. Fijne nacht/dag"
"Ja ik had de snuifextract. Dank je voor de tip zeker de moeite waard om te proberen."
"Hallo iedereen, wie heeft er ervaring met Kartom Focus? Ik zoek een drug die mijn focus en concentratie verhoogd voor studie en werk. Lange dagen en daarnaast nog in de avond een studie. En wat zijn de bijwerkingen? Ik lees dat Kartom verslavend is, is dat ook bij Kartom Focus zo? Een beetje extra energie komt mij ook wel van pas. Graag hoor ik jullie ervaringen en eventuele tips. Alvast bedankt voor het meedenken. Warme groet, Fenny"
"dank je voor de uitleg. Dan houd ik t maar bij 3cmc"
"Wat zou jij dan adviseren Casrus. Ik ben opzoek naar iets wat mijn concentratie verhoogd ivm werk en daarnaast een studie en ik wil graag wat meer energie. Hoor te graag van je, ik ben nog zoekende en vrij onbekend met alles."
"heb 1x speed gekocht maar daar is voor mij zo moeilijk aan te komen. Wat is toch RC iedereen heeft t over RC. Sorry blond hé"
"ok bedankt, zal me er eens in verdiepen. Bedankt voor het meedenken"