#1
Beste Raaskalk,
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?