Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKanna en antidepressieva

Kanna en antidepressieva

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fennyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Raaskalk,
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?
f
fennyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,
ik wil kanna gaan proberen. Nou lees ik overal dat dit niet kan met antidepressieva. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou er dan eventueel kunnen gebeuren als je het toch snuift? Ik heb zelf venlafaxine als anti depressieva.
Bedankt allemaal weer voor het meedenken en delen. Fijne nacht/dag
R
RaaskalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey Fenny,

Gebruik zelf ook venlafaxine. Kanna extracten werkten vroeger altijd heel goed voor me in zware depressie. Maar als je bipolaire aanleg heb zou ik er voorzichtig mee zijn. Grootste risico wat ik zie bij kanna is dat je snel in een manie schiet. Voor een of andere manier had ik minder last van het zwaardere ET2 snuif extract (Azarius) dan het drinken van niet extract poeder.

Als je zwaar unipolair depressief bent kan het goed werken deed af en toe wonderen. Tolerantie bouwt echter heel snel op dus gebruik het niet te veel na een tijdje voel je er niks meer van. Het is een goed middel om de zwaarste pieken (dalen) van de depressie te doorbreken. Soort als een zo-nodig medicatie.
R
RaaskalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
fenny zei:
Beste Raaskalk,
Bedankt voor je berichtje. FIjn een lotgenoot. Kanna lijkt mij ook heel lekker vooral nu de winter er aankomt. Nou heb ik vanavond 1 gram kanna gekocht maar 0 nada niks heb ik ervan gemerkt. Van een paracetamol merk ik nog meer. Ik denk dat het misschien te lang in de winkel heeft gelegen. Weet jij of dat kan? Dat de werking van kanna afneemt na een periode?
Klik om te vergroten...
had je een snuifextract? Probeer de ET2 van Azarius dat is echt de beste
f
fennyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik had de snuifextract. Dank je voor de tip zeker de moeite waard om te proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."