Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vikingdancer zei: Ik snap niet waarom jullie zo reageren. Jullie lijken op overheidsambtenaren die pretenderen dat 'drugs slecht zijn!' of 'zeker als je te veel neemt, ben je super onverstandig bezig.' Begrijpen jullie nou echt niet dat juist die manier van informeren totaal averechts werkt. Ditzelfde anti-drugsbeleid wordt al jaren toegepast door de overheid, die hierin ook op alle fronten heeft gefaald. En dan noemen jullie iemand anders dom? Kijk eerst even in de spiegel. Wijs iemand enkel objectief op de risico's van het overmatig drugsgebruik en houdt je verdere oordeel over die persoon gewoon voor je. Klik om te vergroten... Kijk jou mag ik haha ik ga de overige hatende reacties niet eens meer lezen. Al zag ik wel een reactie voorbij komen dat mij iets toegewenst wordt? Zal wel niks goeds zijn aangezien het van bepaalde mensen komt die niet hoog in het vaandel bij mij staan. Mensen zoek een leven en stop met afkatten op mij ajb haha. Ik mag op deze site dan wel een nieuweling zijn maar in real life weet ik heel goed wat ik kan hebben bij welke drugs en waar de grens ligt. Ik ben alleen stom geweest om niks te testen en had enkel wat tips en dergelijke nodig van mensen die hier misschien ervaring mee hebben (gehad). En inderdaad wat vikingdancer zegt het is behoorlijk zinloos zoals de meeste hier reageren. Ik vraag om tips en geen gezeik en dingen die me toegewenst worden. Bedoel ik wens de mensen hier toch ook geen kanker toe of om maar iets op te noemen wat je andere mensen ook niet wenst. Ook niet omdat ze ervan moeten leren ofzo? Nou sorry hoor haha dat is de grootste bullshit dat ik gehoord heb. Schei toch uit hahaha. Ik gebruik op deze manier nu al paar jaar en gaat altijd goed, toevallig 1x mis gegaan en ineens wordt me alles toegewenst. Wat zitten de mensen die zo alleen al denken vol stront! Wat een rare mensen hier haha"
"Ik ben overigens ook wel beetje klaar met deze discussie. Ik heb de tips van harte genomen van de mensen die het goed bedoelde en de rest die me de grond in wilt stampen en mij van alles toewensen die mogen van mij de middelvinger ergens stoppen waar de zon niet schijnt jammer dat het goed gaat met mij hè? Nou discuseer maar verder. Ik schei er mee uit want heb na mn fulltime baan nog een fulltime studie en een sport dat tijd kost. Allemaal tijd dat ik in deze haters steek, tijd dat verloren is en ik niet meer terug krijg Fijne avond nog"
"Op vrijdag 17 april heb ik 2 xtc pilletjes op rond de 275/300mg en wat alcohol. Deze pilletjes heb ik vaker gebruikt en was helemaal niks aan de hand. Echter heb ik op zaterdag 18 april een festival meegepakt en daar wat alcohol op en ook xtc gesnoept, ze klapte niet in en heb steeds meer bijgenomen. Na pilletje 5 ben ik gestopt want ik merkte niet zoveel meer van de pilletjes. Meer bijnemen had totaal geen zin meer en dus ben ik gestopt, zondag ochtend 8u in slaap gevallen. Eenmaal weer wakker begin de ellende: -geen eetlust en niets kunnen eten. -misselijk en hondsberoerd maar nier gespuugd. -dorstig! -moe maar niet in diepe slaap kunnen komen -spastische bewegingen met slapen waardoor ik wakker schrik. Dit is doorgegaan tot woensdag. Op donderdag heb ik voor het eerst wat soep op en ben ik gaan sporten en in de loop van de dagen wat meer gegeten steeds en meer sporten meer fruit en suikers. Nu inmiddels een week later eet ik gewoon normaal maar ben nog steeds moe, slaperig, misselijk en half waus. Alsof ik achter mn lichaam aan loop, boven mn lichaam zweef en in een roes leef. Soms voelt het zelfs of er een pil aan inklappen is en dan word ik hondsberoerd. Nou ik heb dit forum even goed doorgespit de laatste dagen en gedaan wat mensen adviseerde. Nu ben ik door mn opties heen en begin ik toch wel bang te worden dat ik of stervende ben of blijvende hersen beschadeging heb opgelopen. Wie o wie heeft er nog tips voor mij voor ik de dokter ga raadplegen?"
"Als ik xtc gebruik is het 1 avond en dan 2 pilletjes en dat doe ik maandelijks denk ik wel soms 2 keer per maand. Ik ga is proberen wat je zegt over dat ritme enzo. Jaa beetje dom haha maar ik kan goed tegen drugs en kan veel hebben. Mijn eerste keer had ik ook 6 pilletjes op maar nu heb ik er gewoon echt last van... en ook een week al."
"Ik hallucineer altijd. Mensen lachen zich altijd helemaal scheef als ik vertel wat ik zie. Ik zag een monster truck en ik was serieus dat ik er een zag tot we ervoor stonden toen was het een stoplicht. Ik heb me echt bescheurt haha. Maare ja het is nu wel weer genoeg geweest haha. Ik zou het heel fijn vinden om niet meet waus te zijn op school in de les enzo haha. En inderdaad ik heb zitten denken en ik denk dat het dus ook niet inklapte omdat ik het al de dag ervoor ook genomen had. Bovendien weet ik wel zeker dat ik iets van een tolerantie heb opgebouwd. Ik gebruik ook dexamfetamine behoorlijke hoge dosis voor mn adhd. Ik gebruik daarvoor 40mg om de 3uur. Dus in die zin heb ik ook behoorlijk wat nodig voor mn adhd. Aaa hopelijk ben ik volgende week gewoon weer beter haha dit is echt niks hoor"
"Vanavond zou ik uit gaan en vriendin zegt: ja ik ga pilletje doen. Weet je wat ik ga doen? Mn bed in hahaha ik raak geen pille meer aan in 2015 haha ik ga slapen"
"Gaat overigens met de dag steeds beter mochten mensen het zich nog afvragen haha"
"Dunnetjess33 zei: Ik hoop dat je het volhoud meid. Ik wil niet kattig of bazig doen maar ik meende wel wat ik zei in mijn bericht. Het is ECHT gevaarlijk, geen grapje maar meenes. Je speelt echt met je leven. Klik om te vergroten... Ik heb je voorgaande bericht pas net gelezen want ben gestopt met lezen al na je eerste paar woorden... heel eerlijk gezegd heb ik aan dat bericht dus geen ene kont. Dit is een drugs forum en t gaat niet over regenbogen en glitters... als ik iets wil weten over de ervaringen van anderen en hoe hun het oplossen en ervaren, zit ik hier beter als bij een dokter. Dus als je me wilt bemoederen ofzo raad ik je aan om gewoon even niet meer te reageren Vind het enigszins toch aardig dat je op deze kattige, bazige maar vooral ook bizarre manier je bekommert om mij het is gewoon een erg lange nasleep van xtc waar ik niet bekend mee ben. Op deze manier lees ik van andere gebruikers wat hun aanraden e.d. Mijn excuus als ik nu bot ben"
"Die tip heb ik al gekrege toch bedankt"
"Psychedelibee zei: Alles is volgens mij wel gezegd inmiddels, dus ik zal het je verder besparen. Maar krijg uit je reacties nog steeds wel het vermoeden dat je een beetje onverschillig bent en zo weer gaat gebruiken als je je weer prima voelt. Voorbeeld van zo'n onverschillig antwoord: femke024 zei: Ik heb je voorgaande bericht pas net gelezen want ben gestopt met lezen al na je eerste paar woorden... heel eerlijk gezegd heb ik aan dat bericht dus geen ene kont. Dit is een drugs forum en t gaat niet over regenbogen en glitters... als ik iets wil weten over de ervaringen van anderen en hoe hun het oplossen en ervaren, zit ik hier beter als bij een dokter. Dus als je me wilt bemoederen ofzo raad ik je aan om gewoon even niet meer te reageren Klik om te vergroten... femke024 zei: Die tip heb ik al gekrege toch bedankt Klik om te vergroten... Met alle respect, maar jij opent hier een soort van wanhoopstopic waarin je aangeeft dat je het gevoel hebt dat je dood gaat en weet ik het wat allemaal wel niet. Vervolgens bekommeren mensen zich om je door je tips te geven en je te wijzen op hoe je verantwoord gebruikt en het enige wat er bij je af kan zijn onverschillige reacties en bijdehante opmerkingen. Ik hoop dat je je lesje alsnog geleerd hebt en in de toekomst verstandig met drugs kan omgaan. Klik om te vergroten... hmm ja mama"