Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi toontje, Wat jammer dat je een terugval hebt. Terugvallen hoort bij recovery en als ik zo lees weet jij daar alles van. Hoewel je het jezelf deze keer weer net nog een stapje lastiger hebt gemaakt moet je inmiddels weten dat je het in je hebt om af te kicken. Dat heb je al laten zien en daarin hoop ik dat je op jezelf vertrouwt. Het zullen weer dezelfde moeilijkheden zijn. Je kent ze en je weet dat je ze kan overwinnen. Het mentale stuk in ieder geval. Wees eerlijk tegen de mensen die je willen helpen maar vooral tegen jezelf. Je hebt volgens mij genoeg zelfkennis om te weten wat je aan het doen bent en waarom. Zoek een andere huisarts, pak elk handvat aan wat je kunt krijgen, neem je vakantiedagen op of meld je ziek en raap jezelf bij elkaar. En qua medicatie zijn de dingen die je zoekt zo ver ik weet vrij makkelijk online verkrijgbaar. Phenibut ken ik als een voedingssupplement. Een die afgeraden wordt maar volgens mij (nog) gewoon legaal is. Even googelen en je moet het vinden... wees er voorzichtig mee. Daarna is het misschien slim om te kijken naar wat hier onder zit maar laat eerst weer zien dat je sterker bent dan die troep."