Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik gebruik nu iets van een jaar om de zoveel tijd xtc en speed. En elke keer als het uit is gewerkt ( de ene keer is het zo weinig wat ik op heb, dat kan je niet eens opnoemen en de andere keer weer wat meer ) begin ik een ongelooflijk eng gevoel in m'n buik te krijgen. de ene keer eet ik goed voor het slikken, de andere keer eet ik zelfs tijdens, andere keren dan weer niet. Maar het is dus niet het lege gevoel. ik kan soms niet lopen van de pijn en heb gedurende de hele dag, soms 2 dagen, erna kots neigingen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik nog niet vaak gebruikt had. Maar nu het elke keer zo is, bij verschillende pillen en ook bij gebruik van speed.. vraag ik me toch af of ik er gewoon niet tegen kan, of dat ik mij aanstel en dit normaal is .. :P Alvast bedankt!"
"Tufnut zei: Bedoel je trouwens dat je xtc samen met speed gebruikt of afzonderlijk op lossen momenten? Klik om te vergroten... allebei. volgens mij gewoon alles waar speed in zit.. :P"
"darkbull zei: heb je ook diarree dan? of alleen buikpijn? Klik om te vergroten... Alleen buikpijn. Is heel raar. Soort van het happy gevoel wat je eerst heb, en je voelt ook "hetzelfde" maar dan in de negatieve zin. En het is geen depressief gevoel... Moeilijk uit te leggen :P"
"lunafaye zei: je zou kunnen proberen om maag beschermers te nemen voor je wat gaat gebruiken. Een vriendin van me neemt ze voor ze gaat gebruiken omdat ze anders tijdens gaat overgeven en buikpijn krijgt. Bij haar helpt het. Klik om te vergroten... Dat zal ik zeker proberen, dankjewel!"