Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een uur geleden 2 binnengekapt , nu nog eens 2 binnengegooit. Gisteren ook zo. Kvoel vandaag precies wat minder als gisteren. En ik moet bij het minste jeuk al krabben.."
"Heeft er iemand ervaring met dit medicijn? Het wordt voorgeschreven tegen harde hoestbuien. Het bestaat uit Thebaconhydrochloride, een opiaat naar het schijnt. Ze worden niet meer verkocht in europa geloof ik. 5mg per pil , in een doosje waar er 20 inzitten. Maximum 4pillen in 24uur tijd stata in bijsluiter. Ik had graag hiervan de dosis geweten voor recreationeel gebruik. Iemand ervaring?"
"Hmm, kun je al verslaafd raken als je er 3dagen na elkaar elke dag een kleine dosis neemt? En indien ja , is het afkicken dan nog zwaar? Want als ik eerlijk moet zijn heb ik niet zo slim gehandeld met weinig kennis. Ik leer uit mijn fouten allesinds"
"Sorry dat ik deze koe uit de sloot haal (oude thread weer ophaal ipv een nieuwe te maken). Maar nu kan je misschien nog wat info uit vorige posters gebruiken. Ik heb thuis ook nog Acedicone gevonden, zo 5mg pilltjes 'tegen de hoest'. Ik ben er nog steeds niet achter hoeveel pilletjes (of hoeveel mg) je er moet nemen om er recreatief gebruik van te maken? Teveel van deze pilletjes zijn dodelijk als ik het doodskopje op het doosje mag geloven :P Ik zoek dus iemand met ervaring* Alvast thx"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Ik een hele tijd terug op paddos , aan het zwembad naar zonsondergang kijken met wat vrienden. En de wolken beweegden aardig snel , dat was echt van 'wooow'. En op de achtergrond nog zo het constante geluid van een cementmolen. Het was toen vrij koud maar daar merk je dan niks van.."
"Hmm ik maak ergens een denkfout maar weet niet welke. Dan neem je het gewoon 2x zo snel op? @Vaste klant. Ahja dat is overtuigend ja."
"Bedoel je verlsaafd aan een bepaalde soort drug? Of verslaafd aan een roes hebben, zo even kwijt zijn? Ik denk dat veel mensen 'nood' hebben aan die roes, niet speciaal die ene drug. Bij mezelf is het toch zo. Ik verveel me vaak en dan hunker ik altijd naar zo een roes, maakt niet uit wat voor drugs ^^ Daarom dat ik zelf niets bezit, ik zou het gebruik niet kunnen controleren. (Bv het medicijnkastje eens gaan plunderen is een leuk voorbeeld)"
"Ik neem nu al 2 weken Sipralexa 10mg, dat is een soort antidepressiva. Ik heb geen psychische stoornis ofzo, ik ga gewoon langs bij een psychologe om mezelf beter in de wereld te kunnen plaatsen, en die sipralexa helpt me daar voorlopig mee. Soort van testfase. Ahja vandaag mijn dosis van 10mg niet genomen* Maar ik geloof dat het een langwerkend effect in het bloed heeft. Kan het kwaad als ik nu truffels eet?"
"Hmm. Het is nu al een beetje te laat eig Zullen zien wat het geeft dan."
"Geen problemen ondervonden. (+Lachgas was epic) Erg goed getript, uitbollen was wel lastig. Ik bleef zo gejaagd en rusteloos, dus ik kreeg het (idiote) idee om een goeie slok whiskey te nemen. En toen was ik verveeld geraakt en (nog steeds rusteloos) buiten dan maar wat gaan wandelen in de kou van -5°. Toen ik terug binnenkwam kreeg ik een zeer harde klop van de warmte en moest voor een halfuur uitzieken (en koorts) op zetel. Dan wat gegeten en terug oké Ik vergeet altijd te eten waardoor ik opt einde van de trip onderuit ga."