enny330 zei:
Heeft er iemand ervaring met dit medicijn? Het wordt voorgeschreven tegen harde hoestbuien.
Het bestaat uit Thebaconhydrochloride, een opiaat naar het schijnt.
Ze worden niet meer verkocht in europa geloof ik.
5mg per pil , in een doosje waar er 20 inzitten. Maximum 4pillen in 24uur tijd stata in bijsluiter.
Ik had graag hiervan de dosis geweten voor recreationeel gebruik. Iemand ervaring?
ik heb deze pillen juist voorgeschreven gekregen van mijn huisarts, maar moet werkelijk veel hoesten, slaappillen kreeg ik niet, maar deze dan wel hoe absurt is de wereld ?,!!!
maar good for me.. en ja hoor ze zijn nog steeds op voorschrift te verkrijgen.
maar ik mocht er maar een halfje van nemen, Want zei ze.. ze zijn nogal straf ha ..
Ik heb deze ook nog nooit gebruikt en gebruik eigelijk al heel lang niks meer, dus ga ik rustig beginnen met 1 , Ik heb een dochtertje van 4 en wil zeker niet in slaap vallen terwijl zij nog wakker is, ik ben een prima mama, Ik wil gewoon van die hoest vanaf en eens goed slapen.
Vorige week probeerde ik maanzaadjes 300 gr.. maar amaai was dat een tegenvaller, die zijn natuurlijk allemaal al heel grondig gespoeld, Ik heb er dan maar meteen een deel geplant en het worden al mooie kleine plantjes, Prachtige bloemen trouwens....
over de werking van mijn acedicone pilletjes zal ik nog wel iets laten weten.
:P