Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik pak sinds dinsdag ook rilatine, eentje smorgens en smiddags. Op doktersvoorschrift omdat ik al effe mn eindwerk moest afgegeven hebben maar ik me daar gewoon niet op kon concentreren, mn gedachten dwaalden constant af, ma met die rilatine merk ik echt wel een verschil, ik kan mn hoofd drbij houde en goed doorwerken aan dat rotGIP, ook in de klas droom ik veel minder. Maar ik ga er ni meer als 2 per dag nemen, voor mij werkt het zo al goed genoeg. En als mn GIP af is en de examens gedaan zijn heb ik ze ni meer nodig eh.."