Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb nog maar weinig ervaring met speed. Het is nu nog maar de derde keer dat ik het gebruik. Maar ik heb er wel enkele vragen over. Ik heb al gezocht op internet maar niets gevonden dat echt een antwoord vormt op m'n vragen. M'n tweede keer , een week geleden , verliep heel de nacht lekker , maar in de ochtend zat ik samen met mensen die ik amper / helemaal niet ken. Zij hadden veel te zeggen tegen elkaar maar ik als 'buitenstaander' had niet echt iets te zeggen. Ik voelde me goed in het begin maar naarmate tijd voorbij ging begon ik me slechter te voelen. Ik begon me een beetje onzeker te voelen, en had moeite om 'gepast' te reageren op vragen of reacties die op mij bedoeld waren. Ook zat er iemand tussen die graag wat uitdaagt. En omdat ik me zo onzeker begon te voelen , en me niet meer op m'n gemak voelde kon ik er niet zinnig of gepast op antwoorden. Ik was blij toen ik daar weg was , maar het ergste moest nog komen. Ik had intussen nog een lijntje of twee bijgesnoven , maar ik begon zwaar te piekeren over hetgene ik had meegemaakt. En ik kon het maar niet relativeren , m'n gedachten bleven maar herhaald worden. Telkens opnieuw en opnieuw. Ik heb zwaar afgezien , en toen kwam er later die dag nog eens de afkick erbij. Kort gezegd , het positieve die ik heel de nacht had gevoeld , woog niet op tegen het negatieve die ik de dag erna ervaarde. Ik heb me nog dagen slecht gevoeld. Maar nu een week half later ben ik er terug boven op. Weet iemand wat er juist zou gebeurd zijn? Was dit een bad trip? En kan een goede trip snel omslaan in een bad trip met speed? Ik wil er wel nog bijzeggen dat ik meedeed met een zware gebruiker. Ik heb toch minstens 10 dikke lijnen gesnoven die nacht. En ik vroeg me ook af of speed een goed effect kan hebben op je persoonlijkheid? En tenslotte nog één vraag. Ik dacht vroeger dat elke speed gebruiker vroeg of laat te kampen krijgt met psychische problemen , of is dit maar een minderheid van de gebruikers? In ieder geval bedankt om dit te willen lezen!"
"Misschien wist je dit al , maar ik denk toch sterk dat jij psychotisch reageert op speed. Ik had geen last van paranoia of waanbeelden , maar voelde me gewoon super slecht , onzeker , ... Maar wat je beschrijft herken ik dan weer van vroeger. Heb ook een periode een redelijk aantal bad trips gehad op weed , en toen dacht ik ook dat iedereen tegen me was, etc. Gelukkig is dit na een lange tijd te stoppen met blowen overgegaan , en kan ik nu weer genieten van een dikke toep. Ik ben ook niet van plan om regelmatig speed te gebruiken, eerder op sporadische basis , en zeker opletten dat ik er geen gewoonte van maak..En ik deed echt niet mee met een zware gebruiker om stoer te zijn, het was gewoon zo dat ik via hem terug in contact kwam met speed. En hij is nu eenmaal een zware gebruiker.."
"Ik heb nu al een paar doosjes ritalin er doorgejaagd , gespreid over enkele weken. En op veel vlakken voel ik een verbetering. Oorspronkelijk ben ik ermee begonnen om te studeren. Dat ging veel beter. Maar ik merk ook andere dingen op. Ik ben rustiger in m'n hoofd, ik kan beter mezelf zijn in sociale situaties, kan dieper en beter nadenken. Maar misschien nog het beste is dat ik me gewoon beter voel als ik ritalin neem. Ik vroeg me nu af of ritalin bij iedereen dit effect heeft? Of kan het zijn dat ik een vorm heb van ADD-ADHD , en hierdoor ritalin zo goed aanslaat?"
"Ik ben nog maar aan het experimenteren met speed. Maar ik herken wel het feit dat je je slimmer voelt, dieper kunt nadenken ,etc. Ik heb dit trouwens ook met weed. Dat ik tot nieuwe inzichten kom , dingen anders kan bekijken...Ging dit bij jullie ook zo, of ging het allemaal nog verder? Zouden jullie nog meer dingen kunnen opnoemen? Ik zit er namelijk wel een beetje mee...."
"Je zet water op een hoog vuurtje. Voeg wat kattenhaar bij , liefst van een kitten. Laat dit even sudderen .Dan hak je een rode kool in kleine stukjes tot ze niet meer kleiner kunnen. Voeg dit bij het mengsel van water en kattenhaar. Normaal zou je nu een fluo gele kleur moeten hebben. Indien wel geel maar niet fluo , voeg wat nootmuskaat toe tot je echt een fluogeel kleur hebt. Vervolgens is het belangrijk dat je van eenzelfde mannetjesvarken beide oren toevoegt. Eventueel mag de staart er ook bij maar ik heb dit niet zo graag. Dit geeft namelijk een speciale geur aan je speed. Normaal zou het fluogeel moeten overgaan naar een witte kleur. Indien je al zover zit ben je er bijna. Nog wat bloed erbij van een wilde eekhoorn. En laten afkoken , en ziezo , je hebt speed gemaakt."
"Ik zou graag binnen een week of twee voor de eerste keer salvia proberen. En daarna DMT. Maar ik twijfel of ik het wel zou doen. Ik zal kort uitleggen waarom. Twee jaar geleden ben ik psychisch ziek geweest, wat het juist was weet ik nog altijd niet zeker. Maar de tijd ervoor rookte ik al jaren cannabis. En toen ik ziek werd bleef ik in het begin ook blowen. Maar het liep telkens heel verkeerd, verschillende keren zware bad trips gehad op cannabis. Het heeft uiteindelijk ongeveer twee jaar geduurd vooraleer ik er terug bovenop was. Ik heb lang gedacht dat ik een psychose heb gehad omdat ik ook psychotische kenmerken vertoonde ; achterdocht,wanen en angst. Nu denk ik eerder dat het depressie was met psychotische kenmerken maar zeker ben ik niet. Sinds enkele maanden rook ik terug cannabis. Zonder negatieve gevolgen(integendeel). Maar soms komt het voor dat ik in het begin teveel denk van ; het gaat toch niet slecht aflopen, of bang om terug paranoia te worden. M'n hersenen zijn die bad trips duidelijk niet vergeten. Uiteindelijk komt het altijd wel goed en kan ik er van genieten. Men vraag is nu of het wel verstandig is om salvia en dmt te proberen als ik in het begin zulke gedachten kan hebben. Of zal het sowieso verkeerd aflopen? Alvast bedankt om dit te willen lezen."