Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTwijfel om te trippen

Twijfel om te trippen

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
eekamouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou graag binnen een week of twee voor de eerste keer salvia proberen. En daarna DMT. Maar ik twijfel of ik het wel zou doen. Ik zal kort uitleggen waarom.

Twee jaar geleden ben ik psychisch ziek geweest, wat het juist was weet ik nog altijd niet zeker. Maar de tijd ervoor rookte ik al jaren cannabis. En toen ik ziek werd bleef ik in het begin ook blowen. Maar het liep telkens heel verkeerd, verschillende keren zware bad trips gehad op cannabis. Het heeft uiteindelijk ongeveer twee jaar geduurd vooraleer ik er
terug bovenop was. Ik heb lang gedacht dat ik een psychose heb gehad omdat ik ook psychotische kenmerken vertoonde ; achterdocht,wanen en angst. Nu denk ik eerder dat het depressie was met psychotische kenmerken maar zeker ben ik niet.

Sinds enkele maanden rook ik terug cannabis. Zonder negatieve gevolgen(integendeel). Maar soms komt het voor dat ik in het begin teveel denk van ; het gaat toch niet slecht aflopen, of bang om terug paranoia te worden. M'n hersenen zijn die bad trips duidelijk niet vergeten. Uiteindelijk komt het altijd wel goed en kan ik er van genieten.

Men vraag is nu of het wel verstandig is om salvia en dmt te proberen als ik in het begin zulke gedachten kan hebben. Of zal het sowieso verkeerd aflopen?

Alvast bedankt om dit te willen lezen.
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij twijfel niet doen!

wat jij beschrijft is ook de reden dat ik het niet doe, nouja niet helemaal ik ben wel bang dat het verkeerd gaat en ik denk als je er zo aan begint dat de kans dat het fout gaat stuk groter is als dat je er zeker in gaat
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet doen. Bij twijfel niet inhalen!

Je brengt jezelf in een psychotische toestand met deze middelen. Waarom zou je dat willen? Is je leven zo stabiel dat je naar chaos verlangt?

Het is jammer voor je, maar houd rekening met je verleden en je geestelijke staat/kunde. Ik weet niet hoe een psychose is, maar dat lijkt mij niet zo leuk. Volgens mij is cannabis eigenlijk al af te raden.

Laat de ratio spreken, niet je hart. Succes. :)
E
ERGENSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk maar naar mij, ik twijfelde de eerste keer. Zie wat er nu met mij is :tongueout:
viewtopic.php?f=7&t=42416
Laat het een 'les' zijn en wees verstandig, niet innemen als je er zelf neit 100% achter staat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."