Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vraag me af of het gevaarlijk is om een lange coke binge te houden, als je wel tijd genoeg tussen de lijntjes houd. Ik zit nu op dag drie, en ik heb de laatste seal onversnede coke gekregen. Ik heb drie dagen niet geslapen en bijna niet gegeten. En nu voelt best wel vreemd. Echt geen coke effect. Het is bijna spacey. Ik vraag me af of dit gevaarlijk is. En hoe kun je zo lang mogelijk het normale effect van coke behouden tijdens een binge?"
"kun je als je meerdere dagen coke doet, maar wel genoeg tijd laat tussen elke lijn, alsnog een overdosis krijgen. Ik zit op dag drie namelijk en ik weet niet of dat cumulatief werkt"
"ik zit nu op dag drie, maar ik ben nu helemaal spacy en ik krrijg niet echt meer een coke vibe. Kan je daar iets tegen doen?"
"Tijdloos zei: Slapen en stoppen met coke (op zen minst een pauze) Je lichaam zal ook vast wat gezond eten en vocht binnenkrijgen Klik om te vergroten... jaa dit was sws de laatste nacht. Maar dan ist wel jammer dat je ineens zo slecht gaat. De eerdere drie dagen echt nergens last van gehad."
"Weet iemand van jullid trouwens hoe lang je nog acuut gevaar loopt voor een overdosis na je laatste snuif als je drie dagen gebinged hebt?"