Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ben richard 24 jaar jong En ik heb ADD Altijd druk in mijn hoofd, geen seconde rust en al 3 jaar elke dag moe! Lichamelijk uitgeput, maar geestelijk altijd druk. Ik wil vragen aan de mensen met (ADD) wat hun symptomen waren in het begin en hoe lang die aanhielden. Ik zelf gebruik nu sinds 2 weken dexamphetamine 3x5 mg per dag maar ik weet niet of het wel voor mij bestemd is Ik was al moe, en nu ben ik nog brakker ik lijk wel een zombie, ik word er ook heel nerveus zenuachtig van. Dat spul lijkt wel veel te sterk. Ik snap ook niet dat ze dit vergelijken met speed Als ik speed snuif dan ben ik vrolijk en is mijn hele hoofd leeg. maar met dexamphetamine is dat het tegenovergestelde, geen zin om met mensen te praten beetje proberen te vermijden, En ik ben nog steeds druk in mij hoofd Hoe lang houd dit aan, want dan kan ik beter stoppen, nuchter voel ik mij nog beter dan deze ellende. En mensen met add herkennen jullie dit lichamelijk altijd moe zijn en geestelijk altijd druk Gr Richard"
"niet allemaal tegelijk"