Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk forum! ik was al een behoorlijke tijd gestopt met wat voor drugs dan ook. maar het bloed gaat waar het niet stromen kan, ik zit er dus weer lekker in. maar als je het een tijd niet gedaan hebt, man!, wat zijn die pillen sterk geworden! ben nu al twee dagen aan het spacen op mdma poeder, maar had vooraf even flink op het forum geneusd, letterlijk... maar zoals met alles, het is gewoon een kwestie van doen, mits je het geleidelijk opvoerd. en drugs is toch zoooo lekker he? greets from me, and maybe we "ll meet at DEFQON1"