Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet dat het niet het goed is en mensen zeggen eigenlijk altijd dat ze niet dirnken als ze moeten rijden maar volgens mij gebeurt dit wel. Ik vraag me af wie dit wel eens doet of heeft gedaan. heb het dan over 2 of meer."
"ik zeg gewoon eerlijk hoe ik ben, ik ben zeker niet enige hier die het doet Klik om te vergroten... Hier ben ik het met yellowmoon eens, heb soms het idee dat mensen niet eerlijk zijn over wat ze exact drinken. Ik keur het ook niet goed als mensen 5/6 biertjes of meer drinken en nog moeten rijden. Maar weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dit wel doen en er dus niet voor uitkomen. ik zeg ook liever niet tegen mensen dat ik drink en rijdt. het gebeurt en het gaat zo gemakkelijk zeker als je nog nooit bent gecontroleerd of als er nog nooit iets is gebeurt. En waar ik woon heb je weinig openbaar vervoer, dus vaak van een auto afhankelijk. Bedoel niet dat het dan oke is maar als je dan ergens bent dan drink je er toch wel eens 1 of 2 of misschien meer."