Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nobody?"
"Hallo allemaal. ik heb een vraagje over hoe ritalin te gebruiken. (al de zoekfunctie gebruikt) Het gaat om de ritalin 10mg: methylphenidat. hydrocl. ( dat staat iig op de verpakking ) De strip is in 2 delen verdeeld. aan de ene kant zitten 7 pillen en aan de andere kant 8 pillen. De ene pil staat A/B op en de andere C/D. Wat hebben die letters en verdeling ermee te maken? Is er verschil door slikken of snuiven? (anders dan de tijd dat het gaat inwerken) Alvast bedankt"