#1
Hallo allemaal.
ik heb een vraagje over hoe ritalin te gebruiken. (al de zoekfunctie gebruikt)
Het gaat om de ritalin 10mg: methylphenidat. hydrocl. ( dat staat iig op de verpakking )
De strip is in 2 delen verdeeld.
aan de ene kant zitten 7 pillen en aan de andere kant 8 pillen.
De ene pil staat A/B op en de andere C/D.
Wat hebben die letters en verdeling ermee te maken?
Is er verschil door slikken of snuiven? (anders dan de tijd dat het gaat inwerken)
Alvast bedankt
ik heb een vraagje over hoe ritalin te gebruiken. (al de zoekfunctie gebruikt)
Het gaat om de ritalin 10mg: methylphenidat. hydrocl. ( dat staat iig op de verpakking )
De strip is in 2 delen verdeeld.
aan de ene kant zitten 7 pillen en aan de andere kant 8 pillen.
De ene pil staat A/B op en de andere C/D.
Wat hebben die letters en verdeling ermee te maken?
Is er verschil door slikken of snuiven? (anders dan de tijd dat het gaat inwerken)
Alvast bedankt