Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi,.. ik ben een meid van 23 jaar en gebruik sinds 2 jaar drugs. met name xtc eens in de drie weken en dan max 3 pilletjes in een weekend. maar meestal niet meer dan 2, pas de laatste tijd, zeg 3 x, merk ik een aantal dagen erna, op de donderdag en vrijdag dat ik heel erg last heb van schokjes in mn hoofd die snel door mn lichaam gaan, krijg er ook een beetje hoofdpijn van. ik ben ongerust hierover, wat kan k er aan doen\\/ hoe voorkom ik het , hoe gaat het over? hoe ontstaat het, zou fijn zijn als jij me hier iets overkon vertellen ? groetjes Dopezilla zei: Schokken in je hoofd, slecht slapen, en zeer heldere dromen zijn bekende neveneffecten van mdma gebruik. Als je een tijd niet gebruikt (laten we zeggen, minimaal enkele weken) zal je er weer helemaal van af zijn. Als je om de paar weken blijft gebruiken zul je er in meer of mindere mate waarschijnlijk last van blijven houden. Dit is allemaal uit eigen ervaring, bij jou kan het anders liggen natuurlijk. Olle Klik om te vergroten..."
"hoi, ik lees over schokjes in je hoofd, dat heb ik nu al 2 dagen, en door mijn lijf, ik beweeg er niet van,maar denk dat we het over hetzelfde hebben.. wat moet ik hieraan doen? vind het heel eng en gebruik weinig drugs, eens in de 3 weken, en max 3 pilletjes in een weekend.. ik hoor graag van je.. groetjes b"
"hallo ik gebruik niet veel drugs . eens in de drie weken ongeveer max 3 pilletjes in een weekend. ben een dame van 23, en heb nu na een weekend al 2 dagen last van deze hersenschokjes ,..ben er bang van en ben benieuwd of jij dit nog hebt? wat kan ik er aan doen\\/ groetjes"
"hallo, ik zit met iets vreemds en ervaar het als vervelend en eng? ik gebruik zo n 2 jaar drugs, met name xtc op hs partys. tot ongeveer 1,5 jaar had ik de dagen na gebruik echter nergens last van behalve een beetje down en moe. de laatste tijd, zeg 4 x, heb ik na een weekendje doorhalen ( afters met een beetje g, en een beetje sos, niet veel) en een nacht overslaan, op de woensdag, donderdag soms zelfs vrijdag, als vandaag, last van een soort stroomschokjes in mn lijf. per seconde ongeveer 3 keer. het is niet het schokken wat ook weleens gebeurt voor je dan gaat slapen. lijkt er een klein beetje op. maar het is lastig te omschrijven. ik ga het proberen, zon schokje is vliegensvlug, en start met licht voor mn ogen, hersenen en snel door mn lijf naar mn vingertoppen. het gaat de hele dag door. met wat tussenpozen. ik beweeg er niet door. ik kan maandag bellen naar een partydrugs lijn waar ik iemand ga spreken die hier antwoord op zal moeten geven maaar hoop dat ik hier al wat duidelijkheid kan vinden waar dit noui vandaan komt, ik vind het gewoon eng worden. ga nu ook niet naar mijn werk toe. ik heb afgelopen weekend in totaal 3 pilletjes op, tryforcers, die licht paarse. wat kan ik eraan doen! help, 2 dagen is wel veel toch? bedankt! groetjes"