Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiabetes en alcohol / drugs

Diabetes en alcohol / drugs

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik raad je aan om even in deze matrix te kijken bij diabetes medicatie.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vriendin heeft diabetes type 1 en vraag me af net als ze zelf zei: welke dingenze beter kan vermijden, ze heeft nu een pomp voor insuline. Heb zelf gezegd laat het zo het nu is, maar eigenwijs.. en zoiezo handig te weten!
Hopelijk heeft iemand tips wat absoluut te vermijden en of alcohol meer uitmaakt dan ze denkt(dagelijks nu). Elke tip is welkom!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf heb al diabetus sinds mijn 3 de en nu al 15 jaar een pomp .Ik heb mijn ziekte goed onder controle geen complicaties en al meer dan 10 jaar geen opnames.
Ik gebruik soms xtc en blow elke dag 1 joint .
Natuurlijk moet je bij diabetus goed op blijven letten en zeker in je trip blijven testen.
Daarom raad ik halucenerende drugs af.
Wil je meer info geef ik het je graag
en.... geniet :grin:
d
druifje87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo,

ik zit met iets vreemds en ervaar het als vervelend en eng?
ik gebruik zo n 2 jaar drugs, met name xtc op hs partys.
tot ongeveer 1,5 jaar had ik de dagen na gebruik echter nergens last van behalve een beetje down en moe.
de laatste tijd, zeg 4 x, heb ik na een weekendje doorhalen ( afters met een beetje g, en een beetje sos, niet veel) en een nacht overslaan, op de woensdag, donderdag soms zelfs vrijdag, als vandaag, last van een soort stroomschokjes in mn lijf. per seconde ongeveer 3 keer. het is niet het schokken wat ook weleens gebeurt voor je dan gaat slapen. lijkt er een klein beetje op. maar het is lastig te omschrijven. ik ga het proberen, zon schokje is vliegensvlug, en start met licht voor mn ogen, hersenen en snel door mn lijf naar mn vingertoppen. het gaat de hele dag door. met wat tussenpozen. ik beweeg er niet door.
ik kan maandag bellen naar een partydrugs lijn waar ik iemand ga spreken die hier antwoord op zal moeten geven maaar hoop dat ik hier al wat duidelijkheid kan vinden waar dit noui vandaan komt, ik vind het gewoon eng worden. ga nu ook niet naar mijn werk toe.
ik heb afgelopen weekend in totaal 3 pilletjes op, tryforcers, die licht paarse.
wat kan ik eraan doen! help, 2 dagen is wel veel toch?
bedankt! groetjes
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#5
druifje87 zei:
hallo,

ik zit met iets vreemds en ervaar het als vervelend en eng?
ik gebruik zo n 2 jaar drugs, met name xtc op hs partys.
tot ongeveer 1,5 jaar had ik de dagen na gebruik echter nergens last van behalve een beetje down en moe.
de laatste tijd, zeg 4 x, heb ik na een weekendje doorhalen ( afters met een beetje g, en een beetje sos, niet veel) en een nacht overslaan, op de woensdag, donderdag soms zelfs vrijdag, als vandaag, last van een soort stroomschokjes in mn lijf. per seconde ongeveer 3 keer. het is niet het schokken wat ook weleens gebeurt voor je dan gaat slapen. lijkt er een klein beetje op. maar het is lastig te omschrijven. ik ga het proberen, zon schokje is vliegensvlug, en start met licht voor mn ogen, hersenen en snel door mn lijf naar mn vingertoppen. het gaat de hele dag door. met wat tussenpozen. ik beweeg er niet door.
ik kan maandag bellen naar een partydrugs lijn waar ik iemand ga spreken die hier antwoord op zal moeten geven maaar hoop dat ik hier al wat duidelijkheid kan vinden waar dit noui vandaan komt, ik vind het gewoon eng worden. ga nu ook niet naar mijn werk toe.
ik heb afgelopen weekend in totaal 3 pilletjes op, tryforcers, die licht paarse.
wat kan ik eraan doen! help, 2 dagen is wel veel toch?
bedankt! groetjes
Klik om te vergroten...

Wat heeft dit met diabetes te maken?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs Infolijn zei:
Ik raad je aan om even in deze matrix te kijken bij diabetes medicatie.
Klik om te vergroten...

Net overzicht maar nogmaals als je zelf en je partner er goed op letten kun je er verantwoord mee omgaan.
Dit zegt niks over de persoon maar meer over de risico's die het kan hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."