Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik snap nooit waarom gebruikers niet mixen .. iedereen heeft er altijd zo een antipathie tegen maar denk na van 80% afbouwen naar 60.. 60 naar 40 40% naar 20% en dan betaal je ineens maar 50-60€ voor 4 gram en je weet wat je snuift. 20% moet je nog ff testen maar daarnaast kan je vitamine b erbij gooien"
"Oke, heb de reacties ff doorgelezen niet wat ik verwacht had. kan wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds verkoop en vorig jaar voor het eerst gepakt ben. had 51 gram bij me vlakbij de grens van nederland belgie , gelukkig nog steeds niks van die zaak gehoord. en ja over het risico .. gemiddeld werken 40 uur per week en verdienen misschien 1500-1800 ? ik werk minimaal en verdien minimaal 5000 als ik nu een jaar zou moeten zitten zou ik minder tijd 'verloren' hebben dan de gemiddelde werker. zo zie ik het ik werk als drugsdealer maar geen straatverkoper. mijn klanten komen naar mij toe met de auto en hebben allemaal een vaste baan ik verkoop geen crack en base en mijn heroine klanten gaan allemaal via post dus opzich loop ik weinig risico .. het enige waar ik mee zat was dus het schuldgevoel."
"Datwel zei: Ja, ik wil hier even inhaken. Ik ben huurmoordenaar en heb een cavia van 4 maanden. Zit ik goed of fout? Een dealer die zegt wat en hoe lang hij dealt, wat hij ermee verdient, hoe hij het naar zijn klanten verstuurd, die zegt dat hij een dochtertje van 5 heeft...en ook nog eens gevoelig is voor de mening van anderen? Dan kan toch niet waar zijn? Klik om te vergroten... ik ben een dealer maar dat maakt niet gelijk wie ik ben, ik ben vader en echtgenoot dat maakt mij wie ik ben nooit een dag in me leven gewerkt buiten mij schuld ik zou dit het liefst niet doen want wat mensen niet begrijpen is dat drugsdealen zeer onstabiel is als ik vandaag 1000€ verdien kan ik niet veel uitgeven want ik weet niet wat ik morgen verdien. daarnaast dat je sceptisch bent begrijp ik maar waarom zou ik ? dit forum kan je allang niet meer op verkopen het is geen 2013 meer. daarnaast had ik nog een vraag voor de gebruikers: waarom verwachten jullie van dealers niet te mixen als jullie het toch zo goedkoop mogelijk willen als ik je coke verkoop 1 g voor 55 maar jij klaagt en wilt het voor 50 dan heb ik 2 keuzes in mij ogen of ik geef je 0.8 of ik geef je 0.6 met 0.4 mix hoe dan ook ik ga mijn 55 ervoor krijgen. beseffen jullie dat hoe beter je je dealer behandelt hoe beter je product"
"Als mijn dealer zo te werk zou gaan dan was ik geen klant van hem, immers, je komt nogal arrogant en respectloos over naar je (eventueel nieuwe) klanten toe. Althans, dat is de toon die jij hier neerzet. Respect krijg je niet, dat moet je verdienen door onder andere netjes en correct te werk te gaan. Met andere woorden: behandel je (nieuwe) klanten zoals jijzelf ook behandelt wilt worden, ongeacht of je diegene aardig vindt of niet. Klik om te vergroten... het spreekt in mij ogen voor zich dat we zo te werk gaan beetje overbodig om dat nog te zeggen. respect verdienen ben ik het ook niet echt eens ik eis me respect van iedereen en terwijl ik het krijg zal ik laten zien dat ik het verdien. zei ook niet dat ik mijn klanten niet eerlijk zei dat ze gemixt kregen als ze minder willen betalen he, ik gaf dat aan en liet de keuze bij hun.. het is echt apart dat de 'normale' burger altijd tips heeft hoe een drugsdealer ze zaken moet regelen. feit is dat als ik 80% coke heb dat jij dat nergens anders gaat vinden .. ik kocht mijn coke altijd bij een surinamer die het rechtstreeks uit suriname krijg die gozer liet me soms langer dan een uur buiten wachtte, verhoogde ze prijs onverwachts, of kwam met minder opdagen . extreem respectloos maarja kon het nergens anders halen dus dan moet je het wel accepteren"
"Fool zei: drooley zei: feit is dat als ik 80% coke heb dat jij dat nergens anders gaat vinden .. ik kocht mijn coke altijd bij een surinamer die het rechtstreeks uit suriname krijg die gozer liet me soms langer dan een uur buiten wachtte, verhoogde ze prijs onverwachts, of kwam met minder opdagen . extreem respectloos maarja kon het nergens anders halen dus dan moet je het wel accepteren Klik om te vergroten... Als mijn dealer me zo zou behandelen, dan zou ik mezelf wel lekker vermaken zonder de sosa of een ander contact zoeken. Klik om te vergroten... kan.. kweenie denk dat veel mensen voor kwaliteit gaan denk ook dat veel mensen in nl niet echt weten wat sos is .. 60% verschilt nogal van 80% is niet echt meer jou keuze om je te vermaken zonder als je dat een x geprobeerd heb ps.. ik verkoop niet aan nieuwe klanten dus is echt niet me bedoeling om hier me product te gaan promoten !"
"SirErick zei: drooley zei: feit is dat als ik 80% coke heb dat jij dat nergens anders gaat vinden .. Klik om te vergroten... Whahaha, lol. Ik geef toe: je hebt best humor, daar zou je iets mee moeten doen. Ik wil niet "stoer" doen, maar mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan. Met andere woorden: hou je zogenaamd "stoere" praatjes maar voor je alvorens jij jezelf (weer eens) voor lul zet. drooley zei: ik kocht mijn coke altijd bij een surinamer die het rechtstreeks uit suriname krijg die gozer liet me soms langer dan een uur buiten wachtte, verhoogde ze prijs onverwachts, of kwam met minder opdagen. Klik om te vergroten... Dan zul je het er wel naar gemaakt hebben. Immers, als jij mensen respectloos bejegend dan doen zij dat ook bij jou. Heb je wel eens van de gezegde "Wie goed doet, wie goed ontmoet" gehoord? Ik persoonlijk ben van mening dat dit een feit is. Klik om te vergroten... ik snap niet waarom mensen aannemen dat ik lieg? met watvoor rede ik verkoop niet aan nieuwe klanten . daarnaast gaf ik aan dat dit vroeger was ik betaalde 42 voor een ons luister chef .. goed doet goed ontmoet ben ik het mee eens op het sociale gebied als jij in het zakenleven zit zal je klootzakken tegenkomen .. die jongen pakten zijn spul waarschijnlijk voor 2000-2500 per ons hij had mij niet nodig maar ik leverde hem geld op . neem bijv een directeur van een groot bedrijf denk je niet dat er vrouwen op hun knieen gaan voor een baan.. vrouwen die zelfverzekerd zijn en veel bereikt hebben. dit is een machtpositie maat, maar weet je wat ik heb antwoord op mij oorspronkelijke vraag dank daarvoor. en de rest the fuck denk je dat ik doe anoniem credits opbouwen? get a life man je zit te vaak op forums ps heb nu goed coke maar geen 80% dit was vroeger .. ik doe niet stoer ik vertel de waarheid wil ook alleen maar waarheid horen, wantrouw mij niet, zonde van je tijd ik heb geen rede om dit te doen"
"Hey man , nieuw hier op het forum ben nu al 8 jaar drugsdealer van heroine en coke. vroeg me af hoe jullie hierover denken ik zit zelf met dubbele gevoelens. Ik moet geld hebben en baan vinden lukte me nooit mja om daarvoor mensen kapot te maken.. ik heb nu genoeg verdiend en denk erover om te stoppen. vader van een meisje van 5. en zoals ik al zei verkocht ik heroine en cocaine maar soms ook mdma. Zit ik fout ja of nee"