Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1,5 maand geleden had ik een half pilletje xtc genomen. Dit was nog maar de derde keer dat ik xtc nam en heb er bijna altijd al slechte ervaringen mee gehad. Deze keer was niet anders. Ik word nl. 75% van de nachten al badend in het zweet wakker. Normaalgezien neem ik pure mdma, dit heeft geen negatieve bijwerkingen bij mij (met uitzondering van een verschrikkelijke kater). Ik ben geen frequente gebruiker, mdma neem ik 1x per jaar, xtc was al 3 jaar geleden ofzo. Mijn lichaam, matras, lakens zijn kletsnat. Dit gebeurt altijd rond 4-5uur, waardoor ik maar moeilijk terug in slaap val. Uitslapen zit er dus al lang niet meer in. Kan het dat xtc nog zo'n lange tijd bijwerkingen heeft? En hoe lang gaat dit nog duren?"
"Hmm toch maar eens laten onderzoeken inderdaad. Ik zal hier een update plaatsen ter referentie voor andere forumleden."
"De personen waarmee ik het heb genomen hebben hier geen last van. Zij hebben overigens veel meer genomen, nl. 2 pillen. Ik slaap onrustig maar dat heb ik altijd al gehad. Ik ben van nature uit een vrij harde zweter, maar zo hard zweten heb ik nog nooit meegemaakt. En al zeker niet dat het zich bijna elke nacht herhaalt."