Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"."
"Re: Eerste ''trip'' op 2cb Patrick a.k.a Spaceface zei: dribbel87 zei: Klopt, vooral de 2e keer dan weet je teminste wat je kunt ''verwachten'' 't overvalt je dan niet zo zeg maar. Klik om te vergroten... Ja maar dat weet je dus niet, het is en blijft psychedelica! Heb al meer als 20 keer 2cb gedaan en kan je melden dat de uitwerking nog wel eens anders is Klik om te vergroten... Daarom had ik het eigelijk ook tussen haakjes gezet:P. Maar altijd echt totaal anders? Ook niet zeg maar de bazis het zelfde alleen dan een andere afslag?"