Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums.

.

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dribbel87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Eerste ''trip'' op 2cb

Cheers :beer: ! Weet je in ieder geval dat je met een gerust hart 2cb op een feestje kan doen :grin: . Leuk report, prettig weekend
d
dribbel87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Eerste ''trip'' op 2cb

dribbel87 zei:
Klopt, vooral de 2e keer dan weet je teminste wat je kunt ''verwachten''
't overvalt je dan niet zo zeg maar.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat weet je dus niet, het is en blijft psychedelica! Heb al meer als 20 keer 2cb gedaan en kan je melden dat de uitwerking nog wel eens anders is :wink:
d
dribbel87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Eerste ''trip'' op 2cb

Patrick a.k.a Spaceface zei:
dribbel87 zei:
Klopt, vooral de 2e keer dan weet je teminste wat je kunt ''verwachten''
't overvalt je dan niet zo zeg maar.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat weet je dus niet, het is en blijft psychedelica! Heb al meer als 20 keer 2cb gedaan en kan je melden dat de uitwerking nog wel eens anders is :wink:
Klik om te vergroten...

Daarom had ik het eigelijk ook tussen haakjes gezet:P.
Maar altijd echt totaal anders? Ook niet zeg maar de bazis het zelfde alleen dan een andere afslag?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Eerste ''trip'' op 2cb

dribbel87 zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
dribbel87 zei:
Klopt, vooral de 2e keer dan weet je teminste wat je kunt ''verwachten''
't overvalt je dan niet zo zeg maar.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat weet je dus niet, het is en blijft psychedelica! Heb al meer als 20 keer 2cb gedaan en kan je melden dat de uitwerking nog wel eens anders is :wink:
Klik om te vergroten...

Daarom had ik het eigelijk ook tussen haakjes gezet:P.
Maar altijd echt totaal anders? Ook niet zeg maar de bazis het zelfde alleen dan een andere afslag?
Klik om te vergroten...

Ja, dat ja, maar de afslag kan af en toe nogal vreemd zijn :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."