Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen,heb laatst een grammetje weggesnoven op een avond,begon met een halfje in twee lijntjes daarna een liter smirnoff ice in een keer achterover gezopen,ging best goed,stond strak van de coke,voelde nix van de alcohol toen maar nog een fles smirnoff ice gezopen in een paar slokken,toen nog een dus 3 flessen van een liter of so.Ging best lekker daar na nog een flinke halve door de neus gejaagd in een paar lijntjes,op een gegeven moment ging ik maar aan de bier hiervan heb ik denk ik 10 glaasjes gedronken. Dit alles in een tijdsbestek van 6 uur,half 4 snachts naar huis gelopen bij de benzinepomp 3 blikjes redbuul gekocht met mijn wause kop,heel snel gezopen. Ik kwam thuis om 4.10 ging naar bed en wow mijn hartje gaat tekeer he ik dacht dat ie zou ontploffen,ik werd echt bang jo niet normaal,en maar draaien in bed en maar draaien wo,ik dacht echt nu is het afgelopen,ik heb een hekel aan mezelf gekregen,ik ga nooit meer snuiven,dit gaat altijd in combinatie met alcohol,ik heb de laatste 3 maanden 2 keer gesnoven,daarvoor 2 jaar lang elke dag een grammetje bijna. Hoe kwamen die hartkloppingen zo erg,is tijd om te stoppen denk ik. Heb ik misschien schade opgelopen door een hartaanval of zo,hoe kom je erachter dat je lichaam schade heeft?het is nu 2 dagen later en ik voel me echt stukken beter wow ben wel geschrokken,groetjes."
"wat bedoel je met die tekening vriend,ik snap het niet leg het me es uit haha"
"Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos. Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha"
"Ik heb ooit een berg coke naar binnen gewerkt en leef nog,dus wees maar niet bang over die hartkloppingen,en niet halen japie ok,maar wat dacht je van die klote dealertjes die mensen gratis drugs geven om ze verslaafd maken,afmaken zal ik ze.Nederland is veels te soepel met straffen,als ze nou vingers eraf hakken als in Saudi Arabie zouden ze wel leren."
"he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah. en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten........."