Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als eerst maar de belangrijkste en schandelijke vraag. Ik wou binnekort es voor het eerst wiet kopen/roken. Alleen ben ik een ontzettend onzekere kutgast Dus vraag ik me als eerst af, hoe vraag je dat Gewoon zegge van, mag ik 3 voorgerolde jointjes van (aantal) gram aub, of zijn er verder ook nog verschillende name die ik dan moet kennen? Waarschijnlijk de domste vraag die er ooit op dit forum is gesteld, maar toch zou et fijn zijn om te weten :P En als we dan tog bezig zijn, hoeveel gram kan ik het best in een eerste joint pleuren (voor in me uppie), kan ik beter hasj of wiet nemen, en hoeveel kan ik verwachten om te moeten betalen voor zoiets? (woon in a'dam). alvast bedankt"
"Zo dat ging snel, nou bedankt. Een klein probleempje, ik ben 17 Ik hoopte dat als ik er een paar langs ging er vast wel eentje zou zijn die zou denken dat ik oud genoeg ben (word vaak voor 20+ aangezien), maak ik enige kans?"
"Nou mooi Bedoelen jullie dan soort als in wiet/hasj of white widow/haze/etc...?"