Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja was high. Was dus inderdaad om te verkopen. 0,6g speed en 0,3g dextro. Zo was het verdeeld. Kwaliteit weet ik niet, maar na test met deel zonder dextro was hij echt goed, al meer dan een jaar geleden dat ik zon peps had. Grtz"
"Hoi, Maatje van me had 5g speed, nog pasta, nu wou hij die verkopen, hij had alles goed laten drogen en dan voor 1/4de vermengd met dextro (druivensuiker, ongeveer op 0,6g speed een 0,3g dextro erbij) . Vertelde hem dat hij dit zo zeker niet mocht verkopen, hij wou alles weggooien en ik heb het meegenomen. Wat denken jullie? zou dit nog te gebruiken zijn? Moet ik dan zuiveren op een bepaalde manier of er gewoon meer van snuiven?"
"Jaah dat zei ik hem dus ook, kwaliteit is echt wel goed (zeg er eerlijk bij, niet laten testen, maar woon dan ook in Belgie). Dus ga het gewoon eens proberen met de dextro en zien wat dit doet."