Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai, iemand advies voor eerste keer drugs tìj́dens een hardcore festival. Heb paar keer 3m gedaan, ook bij een feestje en daar ging ik destijds heel lekker op. Vooraf heel veel zweten trillen, kaakschaatsen. Ik wil nu dus graag wat anders, tenzij 3m de "zachtste" optie is. Plezier en zin om te dansen heb ik van mezelf wel op zon feestje. Wat kan ik het beste puur tegen het inkakken, voor de energie doen. Wil iets niet te heftigs maar ik hoor speed, xtc, K, Mdma, geen idee"
"FredKroket zei: Hoe veel 3m heb je gebruikt tijdens die feestjes? Overmatig zweten, trillen en kaakschaatsen duidt meestal op een te hoge dosering. Als je dat met andere stims doet krijg je hetzelfde resultaat. Klik om te vergroten... Ja dat kan best, heb zelf doses niet bijgehouden deed een vriend voor me. Aardig dom dus"
"Hai, Vorige week had ik mijn tweede keer XTC gebruiken, super leuke ervaring. Maybe spoke to soon(het voelt weken geleden lol) maar ik voel me zelfs beter dan in jaren. -algemene stemming beter -neiging om te dansen op elk liedje -alles is grappig, hard op giechelen van sociale media terwijl ik normaal heel somber en rustig ben. Ik heb afgelopen jaren veel te maken gehad met depressie en adhd symptonen en ik vroeg me af of het te maken kon hebben met neurotransmitters en shit, sinds mensen altijd stellen dat adhd te maken heeft met dopamine tekort en mdma de serotonine-opslag uitput. Misschien wat te kort door de bocht maar is er een verband? Bvb dat ik storingen of blokkeringen had op mn serotonine en die piek en daling van xtc het heeft gefixt? (Had wel gewoon normale comedown, lichtelijk dinsdagdip en laatste keer xtc gebruik was 40 dagen geleden(hierna denk ik wel echt aan de drie maand pauze, had niet om de tijd gedacht oeps). Verder alleen 3m in maart en wiet zo nu en dan)"