Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lucifer in the sky zei: van waar kom je en hoe oud ben je ? dan weet iedereen wat meer over je... vertel wat over jezelf Klik om te vergroten... Even erbij gezet...thx! Tijd om me bed in te duiken...wat duren de dagen tog kort op sommige momenten"
"Echelon zei: Waarom niet gewoon in je eentje? Klik om te vergroten... Is dat verstandig als eerste keer denk je"
"Echelon zei: Ik heb alle drugs altijd eerst alleen uitgeprobeerd. Dat werkt voor mij t prettigst (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon) maar goed... je bent een weldenkend persoon. je kunt jezelf wel handelen op LSD, trust me. Een LSD trip is stuurbaar en over het algemeen vrij mild. en mocht je 'bad' gaan... dan ben je gewoon weer een (mooie) ervaring rijker. Klik om te vergroten... Opzich doe ik veel alleen...maar omdat ik tog heftige tripreports lees vraag ik me af of het geen kwaad kan dat ik gekke dingen ga doen als ik alleen ben. Gezondheid is tog belangrijker voor mij Maar kan ik eruit concluderen dat je dus wel je hoofd erbij hebt.. en nog jezelf kan sturen :P NIet zoals bij Salvia"
"Echelon zei: ja absoluut. je blijft gewoon jezelf en je bent je echt wel bewust van het feit dat je stimuli anders interpreteert. De mensen op dit forum die 'rare dingen' doen tijdens een LSD trip dikken het verhaal aan of hebben ontzettend veel genomen. Klik om te vergroten... Bedankt! Ga er nog even de tijd voor nemen en er over lezen op het forum...En daarna kijken of ik het Überhaupt kan vinden Eerst gewoon goed informeren, doe ik altijd voordat ik iets neem...Volgens mij voorkomt dat voor een groot deel ook een kans op een "badtrip" Voor mensen die het wel willen doen of ook voor de 1e keer die hetzelfde heeft als mij...Laat even een bericht achter of PM... Niet om gelijk iets af te spreken, maar eerst wat lullen over msn ofzo"
"Opa zei: Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter... LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie... Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's??? Klik om te vergroten... Paar keer paddo's gedaan...zowel hele porties als dubbele.. Maar vond het wel meevallen waren mexicaanse"
"Mirrorball zei: Je meot het natuurlijk zelf weten, Maar ik vind het zelf nogal onverstandig om met je hyves op een drugsforum te gaan zitten.. vooral als je bij een bedrijf als shell werkt.. Zelf weten natuurlijk Klik om te vergroten... Nu je het erover hebt - tog maar ff weggehaald"
"Doe het de volgende keer met een goede setting, sfeerlichten en dat soort dingen. Scheelt al een hele hoop, en als je al denkt dat je mentaal niet sterk genoeg bent, gewoon nog niet nemen"
"@koxbox : Ik vind de philosopher stones errgg leuk omdat het een "actieve paddo" is het is niet zo dat je lame in je zetel ligt te visualiseren maar je kan nog dingen gaan doen Ze werken zoals de naam het zegt ook zeer mentaal filosoferend! sommigen omschrijven het ook als een euforisch actief XTC gevoel Klik om te vergroten... Ik had toch aardige visuals..meer als met paddo's"
"Bogota83 zei: Ok, morgen ga ik naar Eindhoven rijden, en ze voor de eerste keer proberen. Is zien wa het geeft Klik om te vergroten... Have fun!"
"Ik weet niet of dit mag dus zal het kort houden Binnenkort wil ik ook een reis maken met LSD..Het enigste probleem is dat ik in mijn vriendenkring niemand heb die dit wil doen en durft Zo heb ik al eerder in me eentje paddo's genomen met 5 nuchtere mensen die je niet zo serieus nemen Ik denk ook dat het ook leuker is om met meerdere mensen te trippen op hetzelfde moment. Nu is mijn vraag of er mensen zijn op dit forum waar ik een keer ook LSD mee kan doen.. Klein groepje of gewoon met ze tweeën.. Klinkt een beetje raar, maar anders komt het er nooit van Ben 23 jaar en kom uit Dordrecht.. Werk full-time op kantoor bij de geel/rode "Schelp" Serieus en relaxed Ciao!"