Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mitchieee zei: iets minder blowen voor jou gok ik zo Klik om te vergroten... Ik ben de adelaar"
"Flualhamdulillam zei: Die wil het leven écht uitspelen of niet? 🤣 Ik kan het wel bewonderen, zelf heb ik het ook wel maar heb grenzen gesteld tot waar het mij leuk lijkt. Het moet leuk zijn en daarna blijven óf het moet heel nuttig/leerzaam zijn. Pijnstillers en hele sterke downers spreken me gewoon niet echt aan, en de hoge verslavingspotentie maakt het nog minder aantrekkelijk. Ik heb het zelf dus nooit gedaan maar zo lang ze af alle andere drugs ook is afgestapt, lijkt me niet dat 1 keer kwaad kan. Ik heb gehoord dat je heroïne ook gewoon regelmatig kan gebruiken zonder een die-hard addict te worden. Ik neem aan dat ze zelf ruim voldoende onderzoek doet als ze zich met dit soort dingen bezighoudt? Spuiten is namelijk ook best gevaarlijk, niet alleen verslavend. Klik om te vergroten... kkr watje"