Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"same here, in heb nu dus clona behoorlijk cheap kunnen regelen het werkt wel maar ik vraag me af of de de 2 mg tabletten ook echt 2 mg bevatten, aangezien dit m'n eerste batch is het werkt zeker maar ik heb het idee dat het nogal zwak werkt hoewel dit toch wel een van de zwaarste benzo's is op de markt, in het pam rijtje dan.. ik denk om eerlijk te zijn dat het ligt aan kruistollerantie met dia aangezien deze op dezelfde receptoren werken, waardoor het ws niet zo hard aankomt als dat ik had verwacht vroeg me daarom af of het mogelijk is te testen of het daadwerkelijk 2 mg tabletten zijn ik heb nu ongeveer 7 weken dia gebruikt, 5 mg per dag en 10 mg in het weekend, probleem is dat je een zombie van deze rotzooi wordt bij clona valt dit zeker mee, ik voel me fitter alleen de sneeuw waar het mij omgaat wordt er niet echt minder op. ik denk dat het tijd is voor mij de dosering af te bouwen en vervolgens een paar weken clean te blijven of op 0.5 mg totdat mn tollerantie gezakt is en dan nog eens kijken of het zo zwak werkt"
"yo mensen, ff een snel vraagje. is het mogelijk om van de ene dag op de andere dag van dia naar clonazepam over te stappen? dus zonder eerst af te bouwen. ik gebruik nu ongeveer 6 weken diazepam maar ik ben hierdoor nogal suf de laatste tijd. veel moeite met opstaan, ongemotiveerd, moe etc.. opzich logisch side effects nauurlijk. maarja aangezien diazepam net als clonazepam op dezelfde neurotransmitter GABA werkt, lijkt (mij) dit in theorie geen probleem. graag serieuse reacties van mensen met veel benzo ervaring, dus geen recreatief gebruik maar dagelijks. ik hoor het wel ! groet !"
"goed om te horen dwaks. ik zit nu aan mijn 3e dag zonder diazepam met clona als vervanger. ik moet zeggen ik voel me een stuk minder moe overdag en ik heb niet het idee half stoned te zijn als bij diazepam (te slaperig)."
"Ik dacht zelf ook al aan kruis tolerantie. heb gister avond 1 mg clona genomen en vanochtend 0.5, is prima gegaan verder. De reden waarom ik clona wil nemen is omdat ik hppd heb, voornamelijk visual snow. diazepam werkt hier prima voor alleen je bouwt (net als bij alle andere benzo's natuurlijk) snel tollerantie op. ik zat op 5 mg dia, per ochtend, in het weekend neem ik zo goed als altijd meer. meestal toch wel 10 mg op vrijdag, zat en zondag. clona schijnt verder de nummer 1 drug te zijn tegen hppd en ik wil dit graag een periode testen (heb redelijk wat liggen hier, genoeg om af te bouwen etc). verder ben ik het duffe gevoel van dia zat, maar ik heb weinig zin daar nu van af te bouwen (wel zo slim natuurlijk) dus ik ben geneigd gelijk over te stappen op clona.. ik vraag mij trouwens af hoe je de halveringstijd moet zien als het gaat om verslaafd raken en afbouwen. je leest overal weer een ander verhaal op internet... (dan kan je bv ook denken aan xanax en lorazepam etc) wat mij in theorie logisch lijkt is dat het moeilijker is van een benzo als diazepam af te kicken vanwege de lange halveringstijd (36 tot 100 uur volgens de wiki), dan van bv clonazepam met een veel minder lange halveringstijd. dit omdat diazepam bij de 3e of zelfs 4e dag nog actief kan zijn, dit zal je waarschijnlijk zo goed als niet merken maar het blijft enorm lang actief. dus stel dat je van het een of het andere moment zou stoppen dan zullen de 1e 2 dagen meevallen maar de 3e en 4e dag een stuk moeilijker zijn. waardoor je alsnog weer een dosering pakt (jaja verslavend dus). naja dat is in ieder geval mijn idee over de halveringstijd. volgensmij wordt diazepam zwaar onderschat. het kan dat misschien de maatstaaf zijn voor alle soort gelijke benzo's maar na mijn idee zegt dit niks. Ik besef btw dat clona veel heftiger is als dia vanwege de veel hoger gedoseerde tabletten, maar dit is volgensmij omdat clona bestemd is voor een lange behandeling en diazepam voor een korte. verder verschilt het effect per drug natuuurlijk voor een gedeelte per persoon hoe denken jullie hierover?"
"Beste mensen, Ik vroeg mij af of het mogelijk is benzo's te laten testen bij een drugs test service? Als ik een beetje op internet google lees ik vooral dat gangbare drugs als xtc tabletjes en cocaine etc getest worden. Niet zo gek natuurlijk, dit zijn uiteraard samen met speed de meest gangbare middeltjes. Althans dat was altijd wel zo, tegenwoordig is het vrij normaal 6 soorten drugs door elkaar te gooien op een avondje chillen. Maarja dat even terzijde. Ik lees weinig over het testen van benzodiazepinen bij een test service. Iemand een idee hier? ik hoor het graag"
"hoebedoelje? en dan zeggen dat het amfets zijn ofzo? :P"