Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstest service benzodiazepinen

test service benzodiazepinen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
disorderrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is benzo's te laten testen bij een drugs test service?
Als ik een beetje op internet google lees ik vooral dat gangbare drugs als xtc tabletjes en cocaine etc getest worden. Niet zo gek natuurlijk, dit zijn uiteraard samen met speed de meest gangbare middeltjes. Althans dat was altijd wel zo, tegenwoordig is het vrij normaal 6 soorten drugs door elkaar te gooien op een avondje chillen. Maarja dat even terzijde.

Ik lees weinig over het testen van benzodiazepinen bij een test service.

Iemand een idee hier? ik hoor het graag :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
disorderr zei:
Beste mensen,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is benzo's te laten testen bij een drugs test service?
Als ik een beetje op internet google lees ik vooral dat gangbare drugs als xtc tabletjes en cocaine etc getest worden. Niet zo gek natuurlijk, dit zijn uiteraard samen met speed de meest gangbare middeltjes. Althans dat was altijd wel zo, tegenwoordig is het vrij normaal 6 soorten drugs door elkaar te gooien op een avondje chillen. Maarja dat even terzijde.

Ik lees weinig over het testen van benzodiazepinen bij een test service.

Iemand een idee hier? ik hoor het graag :wave:
Klik om te vergroten...

Die norm word hier nog niet gehaald.

Maar ik denk dat als jij je benzo verkruimeld en in een capsule doet en dan aflevert dat 't dan gewoon getest word.
d
disorderrLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoebedoelje? en dan zeggen dat het amfets zijn ofzo? :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag 1 testcentrum : Gekocht als ?

Dan kan je wel MDMA of iets zeggen maar dan zullen ze ook op die manier testen.
Ik denk niet dat eruit komt welke werkzame stof en/of hoeveel er in zit van de pil.
Er word ook duidelijk gezegd,dat er niet op medicijnen getest word.
En benzodiazepines zijn er nogal wat,en aangezien je niet kan vermelden om wat voor benzodiazepine het gaat kan er ook niet specifiek op getest worden.
En als je het zegt word je afgewezen.

Het zou wel handig zijn voor die buitenlandse pillen oid of zonder houdbaarheidsdatum,maar ikzelf zit goed met NL-spulletjes (zijn dan ook weer niet supergoedkoop,maar wel prima te doen en netjes met doosje,bijsluiter.)

En natuurlijk wat voorgeschreven word :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij kan je na 7 weken dia (in jouw dosissen vooral) wel cold turkeyen. Wat rebound insomnia/onrust zal je wel krijgen maar verder zal het denk ik wel meevallen.
d
disorderrLid
01-01-2024, 00:00
#6
same here, in heb nu dus clona behoorlijk cheap kunnen regelen

het werkt wel maar ik vraag me af of de de 2 mg tabletten ook echt 2 mg bevatten, aangezien dit m'n eerste batch is

het werkt zeker maar ik heb het idee dat het nogal zwak werkt hoewel dit toch wel een van de zwaarste benzo's is op de markt, in het pam rijtje dan..

ik denk om eerlijk te zijn dat het ligt aan kruistollerantie met dia aangezien deze op dezelfde receptoren werken, waardoor het ws niet zo hard aankomt als dat ik had verwacht

vroeg me daarom af of het mogelijk is te testen of het daadwerkelijk 2 mg tabletten zijn

ik heb nu ongeveer 7 weken dia gebruikt, 5 mg per dag en 10 mg in het weekend, probleem is dat je een zombie van deze rotzooi wordt

bij clona valt dit zeker mee, ik voel me fitter alleen de sneeuw waar het mij omgaat wordt er niet echt minder op.

ik denk dat het tijd is voor mij de dosering af te bouwen en vervolgens een paar weken clean te blijven of op 0.5 mg totdat mn tollerantie gezakt is

en dan nog eens kijken of het zo zwak werkt :wink:

:wave:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."