Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"omelet zei: Ok bedankt! Ja haha ik ben ook van België, maar van Limburg. Die bitcoins zijn hier ook overal Klik om te vergroten... zie hier allemaal belgen met bitcoins deze heb ik toevallig ook liggen en vanavond test ik er een 2tal ik heb de overlaatst ook nog de blauwe nintendo en groene lion gehad ik ging er van bijde super hard op de lions komen wel harder aan ik lees hier veel dat je een dosis moet inemen volgens je gewicht oke ik kan daar bij komen maar ik zelf weeg 52kg en heb wel 3 nintendo's in 4uur genomen ik zit altijd rond de 200mg dat vind ik voor mij het best"