Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Joo mensen, Soms gebruik ik weken achter elkaar elk weekend 3mmc en soms heb ik lange pauzes van 4 weken dat ik het niet gebruik. Ik heb vorige zaterdag vrij veel 3mmc gehad en wil volgende week xtc gaan doen. Nu is mijn vraag of die 3mmc veel serotonine opmaakt waardoor ik (veel) minder ga voelen van de voor volgende week. Hopend dat iemand hier het antwoord op weet. Peace."
"ooscaar zei: Als ik de EC-50 waardes bekijk van vergelijkbare middelen, cathinonen, voor zover die te vinden zijn, valt het best mee qua serotonine-activiteit. Het is wel nogal een belasting voor je hart of bloedvaten, volgens mij kan je zelfs wat dat betreft nog beter overstappen op pep. Maar dat was de vraag niet natuurlijk. Klik om te vergroten... Hetgeen wat 3mmc zo chill maakt is dat ik van top tot teen mij in een soort complete verliefdheids trance brengt, op het hoogtepunt lijkt het net alsof ik minuten lang een soort van orgasme meemaak. Nog nooit zoiets gevoeld met andere drugs, vandaar dat dit een favo goedje van mij is."